Propaganda Creative Services câștigă un contract de 5,6 milioane lei de la Ministerul Sănătății pentru derularea unei campanii publicitare privind importanța vaccinării

vaccinare, angajati, companii Sursă foto: Unsplash

Firma de publicitate Propaganda Creative Services câștigă un contract de 5,6 milioane lei de la Ministerul Sănătății ce vizează servicii de organizare si derulare a campaniei de conștientizare asupra importanței vaccinării și imunizării, în cadrul proiectului ”Dezvoltarea și introducerea de sisteme și standarde în Ministerul Sănătății ce optimizează procesele decizionale privind activitatea de vaccinare în România”.

Contractul este pe șase luni, din care pregătirea campaniei durează trei luni, iar derularea ei, încă trei luni.

MS a lansat această licitație în decembrie 2022 după ce a constatat că a scăzut încrederea populației în vaccinare, în pandemia de Covid-19. Clipurile video vizează vaccinarea bebelușilor, copiilor și adolescenților, vârstnicilor și persoanelor aflate în grupe de risc, potrivit unui comunicat de presă al ministerului. Campania propriu-zisă națională de informare și conștientizare asupra importanței vaccinării lansată de Ministerul Sănătății sub sloganul „Știu, nu doar sper că o să fiu bine! Mă vaccinez!” va dura 3 luni și vizează vaccinarea bebelușilor, copiilor și adolescenților, vârstnicilor și persoanelor aflate în grupe de risc.

Propaganda Creative Services face parte din grupul de branding, creative, PR și publicitate Propaganda. Este una dintre cele mai mari agenții de publicitate independente din România. În 2022, a avut afaceri de 30 milioane lei și profit de 1,6 milioane lei, cu 35 de angajați. Este deținută de Adrian Țuluca și Svetlana Bulacu.

Sursă foto: Unsplash

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *