Raiffeisen Bank: Vedem o accelerare istorică la nivel de cumpărare bilete de avion și vacanțe

avion Sursa foto: Pixabay

Raiffeisen Bank România a înregistrat, în primul trimestru, o accelerare istorică la nivel de cumpărare bilete de avion şi vacanţe plătite cu cardurile online din conturile băncii, a declarat vineri Radu Ciocoiu, Executive Director, Regional Corporate and Public Sector, Raiffeisen Bank România, transmite Agerpres.

“Dacă e să ne uităm doar la cifrele de la primele trei luni ale acestui an, discutăm de o accelerare a plăţilor şi, în acelaşi timp, de o intensificare a modului în care consumatorul din România adoptă toate aceste soluţii digitale, inclusiv cu impact la nivel de e-commerce. Dacă ne uităm la primele trei luni, Raiffeisen are peste 50.000 de utilizatori digitali activi în plus faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut – şi, practic, a ajuns la aproape 1,1 milioane de clienţi digitali activi la 31 martie, iar dacă ne uităm la tranzacţiile e-commerce, deci la numărul lor, efectuate de persoanele fizice prin intermediul cardurilor de debit, vedem o creştere de circa 34% în primele trei luni ale anului 2022 versus perioada similară a anului trecut, o creştere într-adevăr notabilă – şi care într-un fel sau altul confirmă tot ceea ce s-a discutat şi la nivel de studiu, inclusiv impactul în România. De asemenea, tot ceea ce vedem: plăţile cu cardurile online făcute din conturile Raiffeisen Bank, o accelerare istorică la nivel de cumpărare bilete de avion şi vacanţe. E mai mult decât dublu faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut”, a menţionat Radu Ciocoiu, la evenimentul Barometrul e-Commerce.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

El a subliniat că s-a înregistrat o accelerare şi la plăţile care vizează achiziţia de electrocasnice, restaurante, haine.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

“Din punctul acesta de vedere, cifrele de creştere sunt istorice. Nu cred că am văzut foarte mulţi ani cele pe care le vedem la început de 2022 şi nu discutăm doar despre numărul de tranzacţii, ci şi de volumul lor. În volum au crescut cu aproape 35% dacă ne uităm din punctul acesta de vedere, al volumului plăţilor. Ceea ce este de asemenea interesant – pentru ca s-a discutat foarte mult şi în studiu de modul în care consumatorul român adoptă noile trenduri digitale, vedem o accelerare semnificativă şi în zona de plăţi efectuate prin intermediul telefonului sau prin intermediul ceasului inteligent. Dacă e să ne uităm, faţă de anul trecut, acestea au crescut cu aproape 83%, ceea ce şi pentru noi, pentru că avem perspectiva şi altor pieţe din regiune, observăm un apetit crescut al consumatorilor români de a merge către aceste canale digitale şi care, într-un fel sau altul, ne şi ajută în a accelera transformarea noastră către soluţii sustenabile”, a adăugat Radu Ciocoiu.