Raport: Cheltuielile pentru publicitate pe Twitter au scăzut cu peste 70% în luna decembrie 2022

Twitter Sursă foto: Unsplash

Cheltuielile de publicitate pe Twitter au scăzut cu 71% în decembrie, arată datele unei firme de cercetare în domeniul publicității, în condițiile în care cei mai importanți agenți de publicitate și-au redus cheltuielile pe platforma de socializare după preluarea de către Elon Musk, scrie Reuters.

Datele recente furnizate de Standard Media Index (SMI) vin în contextul în care Twitter face demersuri pentru a inversa exodul advertiserilor. Aceasta a introdus o serie de inițiative pentru a recâștiga advertiserii, oferind unele reclame gratuite, ridicând interdicția privind publicitatea politică și permițând companiilor un control mai mare asupra poziționării reclamelor lor.

Potrivit datelor SMI, cheltuielile pentru reclame pe Twitter în noiembrie au scăzut cu 55% față de anul trecut, în ciuda faptului că aceste luni sunt, în mod tradițional, o perioadă în care cheltuielile pentru reclame sunt mai mari, deoarece mărcile își promovează produsele în perioada sărbătorilor.

Twitter nu a răspuns imediat întrebările jurnaliștilor Reuters.

Majoritatea companiilor au încetat să mai cheltuiască în noiembrie, au arătat estimările unei alte firme de cercetare Pathmatics, în aceeași lună în care Musk a restabilit conturile suspendate și a lansat o verificare plătită a conturilor care a dus la escroci care s-au dat drept corporații.

14 dintre primii 30 de agenți de publicitate de pe Twitter au încetat orice fel de publicitate pe platformă după ce Musk a preluat conducerea pe 27 octombrie, potrivit estimărilor Pathmatics.

Cam în aceeași perioadă, Musk a acuzat, de asemenea, grupurile de activiști că fac presiuni asupra agenților de publicitate pentru a retrage reclamele de pe platforma de socializare. Vânzările de reclame reprezintă aproximativ 90% din veniturile Twitter.

Veniturile Twitter din trimestrul al patrulea au scăzut cu aproximativ 35% față de anul trecut, din cauza unei scăderi a publicității, a relatat publicația The Information, axată pe tehnologie, citând detalii împărtășite de un director al Twitter în domeniul publicității, la o ședință a personalului, săptămâna trecută.

Sursă foto: Unsplash

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *