Reabilitarea a peste 140 de kilometri de cale ferată dintre Ploiești și Focșani a primit acordul de mediu/ Trenurile de călători vor circula cu 160 de km/oră

cale ferata, feroviar Sursa foto: Pixabay

Lucrarea de reabilitare a tronsonului existent de cale ferată dintre Ploiești și Focșani a primit Acord de mediu, din partea Agenției Naționale pentru Protecția Mediului. La finalul se va putea circula chiar și cu 160 km/oră, față de 100 de km/oră, cât este limita maximă de circulație în prezent, anunță Agenția pentru Protecția Mediului.

Cei peste 142 de kilometri de cale ferată, care traversează intravilanul a 32 de localități din județele Prahova, Buzău și Vrancea, pe traseul existent al liniei duble electrificate, urmează să fie reabilitați într-un termen de 36 de luni.

Proiectul, care va ocupa 3.000 de metri pătrați din cadrul unui sit Natura 2000, intersectează și se află în zona de influență amai multor arii naturale protejate de interes comunitar, printre care se numără Lunca Buzăului, Câmpia Gherghiței, Dealul Istrița, Subcarpații Vrancei și Dealurile Racovițeni.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

„Construcția se încadrează în prevederile Legii nr. 292/ 2018, în privința impactului anumitor proiecte publice și private asupra mediului, astfel încât a fost necesară elaborarea Acordului de mediu Conform documentației care a stat la baza Acordului, această porțiune de cale ferată, de 142,39 de km, face parte din Master Planul General de Transport al României și are ca scop dezvoltarea rețelei de transport pe calea ferată. În cadrul acestei lucrări este prevăzută și construirea a trei noi kilometri de cale de rulare, tocmai pentru reducerea diferențelor de nivel și creșterea vitezei de deplasare. Dacă în prezent, pe acest tronson se circulă cu maximum 100 km/oră, după finalizarea lucrărilor, trenurile de marfă vor putea merge cu 120 km/oră, iar cele de călători, cu 160 km/ oră”, a declarat t Laurențiu Alexandru Păștinaru, președintele ANPM.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Cine stie cand va fi gata?
    Sesiunea de campanie electorală s-a sfarșit!😵

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.