Restaurantele McDonald’s au fost afectate de probleme tehnice în mai multe țări, la nivel global. Clienții nu au putut comanda

mcdonalds

McDonald’s se confruntă cu probleme tehnice, iar unii clienți din Japonia, Marea Britanie, Australia, Noua Zeelandă, Germania și Austria nu pot comanda mâncare, scrie BBC.

În Marea Britanie, un proprietar de franciză a confirmat pentru BBC că o problemă IT a afectat vineri dimineață unele dintre cele 21 de filiale ale sale.

Sarah McLean, care administrează o franciză din Midlands, a declarat că managerii ei de zonă au spus că a avut loc o „pană IT”.

McDonald’s spune că problema, care nu are legătură cu securitatea cibernetică, este în curs de rezolvare.

„Suntem conștienți de o pană de tehnologie, care a afectat restaurantele noastre; problema este acum în curs de rezolvare”, a declarat McDonald’s într-un comunicat.

Downdetector, un sistem folosit pentru a monitoriza problemele IT din întreprinderi, a observat un vârf de probleme cu aplicația McDonald’s UK începând de vineri, în jurul orei 05:00 GMT.

Unii utilizatori de rețele sociale din Marea Britanie și-au postat nemulțumirea.

„@McDonaldsUK de ce pot comanda prin intermediul aplicației în această dimineață, dar toate McDonald’s-urile mele locale sunt închise când ar trebui să fie 24 de ore?!” a postat Tom Bennison, din East Midlands, pe X, fostul Twitter.

Andrew Evans din Birmingham a postat: „Hmmm @McDonaldsUK localul meu îi refuză pe toți spunând că există o întrerupere națională a sistemului de comenzi?”.

În Japonia, lanțul de fast-food a confirmat că a existat o „defecțiune a sistemului” și le-a cerut clienților să „aștepte o vreme” pentru ca serviciul să fie restabilit.

Utilizatorii de pe rețelele de socializare s-au plâns, de asemenea, de probleme în mai multe țări, inclusiv în China și Suedia.

Alte postări din Australia, pe canalul de socializare Reddit, au raportat perturbări majore.

Într-o declarație pentru The Guardian, un purtător de cuvânt al McDonald’s australian a declarat „Suntem conștienți de o întrerupere tehnologică care afectează în prezent restaurantele noastre la nivel național și lucrăm pentru a rezolva această problemă cât mai curând posibil”.

Postând pe X, Ted Anderson a declarat că a intrat într-un restaurant din Japonia și a constatat că acesta era doar cu bani gheață, iar personalul „calcula totalul pe hârtie”.

Ester Gjorek, utilizatoare a rețelelor de socializare, a declarat că McDonald’s Germania „este în pană” și „se pare că și în Austria”.

În Noua Zeelandă, utilizatorul X Germin van Royen a spus: „În Noua Zeelandă, utilizatorul X Germin van Royen a spus ”Întreruperea Mcdonalds este o nebunie. Am fost în seara asta și drive thru + toate chioșcurile erau căzute. Un sistem care poate eșua la nivel național este rău, dar și în mai multe țări!? Bonkers””.

McDonald’s din Japonia, care operează în jur de 3.000 de magazine în această țară, a declarat: „În prezent, există o defecțiune a sistemului. Ne cerem scuze pentru orice neplăcere pe care acest lucru o poate cauza și vă rugăm să așteptați o perioadă de timp până când serviciul va fi restabilit.”

Lanțul de fast-food are aproximativ 40.000 de restaurante în întreaga lume, cu peste 14.000 de magazine în Statele Unite. Acesta operează aproape 3.000 de magazine în Japonia și aproximativ 1.000 în Australia, arată site-urile sale pentru aceste regiuni.

Nu a fost imediat clar câte magazine au fost afectate la nivel global.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *