Retailer online: Vânzările de produse pentru casă se vor majora cu peste 20%,

casa si gradina Foto: Pexels

Vânzările în categoria “Casă, Decoraţiuni & Bricolaj” se vor majora cu peste 20%, în acest an, estimează reprezentanţii unui retailer online, într-o analiză citată de Agerpres. În topul intereselor clienţilor, în această perioadă, se află produsele din categoria “Vehicule Electrice”, în special trotinete şi scutere.

Potrivit platformei evoMag, în această perioadă, cele mai mari vânzări au loc la produsele din categoria “Casă, Decoraţiuni & Bricolaj”, ce înglobează peste 10.000 de produse cu subcategorii ca grădinărit, unelte şi scule, compresoare şi pompe, aparate de sudură, soluţii de iluminat, generatoare de curent şi altele.

În acest context, retailerul online previzionează o creştere de peste 10% pe acest segment, în vânzările totale ale evoMag, ca urmare a cererii mai mari pentru produsele care presupun realizarea de activităţi în aer liber, fie că e vorba de lucrări de amenajare pentru casă şi grădină, fie de mişcare, sau de activităţi în legătură cu sărbătorile pascale, ce vizează achiziţia de produse de curăţenie, de îngrijire personală şi de jucării.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Cele mai mari volume vândute sunt: generatoarele de curent, maşinile de tuns iarba, motosapele şi aparatele de spălat cu presiune.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Pentru acest an, evoMag estimează o creştere mai mare de 20% a vânzărilor în categoria de produse dedicate casei.

Pe de altă parte, în topul intereselor clienţilor, în această perioadă, se află produsele din categoria “Vehicule Electrice”, vedetele fiind din zona de transport urban, în special trotinetele electrice şi scuterele electrice, produse revenite în atenţia clienţilor odată cu încălzirea vremii, dar şi ca urmare a scumpirii carburanţilor.

De asemenea, înainte de Paşte, cerere mare este şi pentru produsele care pot fi oferite cadou, precum cele de îngrijire personală, dar şi dispozitivele wearable (brăţări de fitness, ceasuri inteligente, căşti etc.).