Retailerul cora relansează platforma de e-commerce, în urma unei investiții de 500.000 euro

cora Urban Mosilor

Retailerul cora România relansează platforma de e-commerce, în urma unei investiții de 500.000 euro. Clienții vor putea naviga mai rapid, iar produsele dorite pot fi accesate mai ușor cu ajutorul filtrelor.

Noul site permite plasarea rapidă a comenzii, în 3 pași: înscrierea adresei, plata și sumarul comenzii. De asemenea, cu ajutorul inteligenței artificiale, clienții vor primi sugestii potrivite în funcție de comportamentul de consum și preferințele lor.

Totodată, aceștia își vor putea gestionarea direct din cont datelor personale, adresele de livrare/facturare, cardurile de credit, anularea și urmărirea comenzilor, precum și gestionarea facturilor.

„Noul site aduce funcționalități care nu puteau fi introduse în versiunea anterioară și ne permite dezvoltarea lui prin integrarea marketplace, a segmentului business to business, a punctelor de ridicare a comenzilor online (pick-up), a mecanismelor de promovare și a integrării cu aplicații partenere. În plus, vom crește foarte mult volumul produselor ce pot fi comandate online, de la aproape 40.000 în prezent la peste 60.000 anul acesta”, a spus Claudia Badea, director cora Lujerului și director operațional e-commerce cora România.

Din datele deținute de cora, cele mai comandate produse online sunt băuturile, produsele de băcănie, legumele și fructele proaspete, dar și detergentul, produsele de igienă și cosmeticele. În general, bugetul de achiziții este 400 – 500 de lei și frecvența bilunară. 75% dintre clienții cora comandă direct de pe site-ul cora, 25 % apelează la aplicațiile partenerilor Glovo și Tazz (emag).

Canalul e-commerce al cora a fost consolidat anul trecut odată cu lansarea noului format de shopping cora Urban, magazin de proximitate care funcționează și ca punct de pick-up al comenzilor online.

Retailerul cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este prezent pe piața românească din 2003, brandul operează în prezent 10 hipermarketuri în București și în marile orașe, magazinele cora Urban și platforma de e-commerce, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.

Sursă foto: cora

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *