Retailerul cora România relansează platforma de e-commerce, în urma unei investiții de 500.000 euro. Clienții vor putea naviga mai rapid, iar produsele dorite pot fi accesate mai ușor cu ajutorul filtrelor.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Noul site permite plasarea rapidă a comenzii, în 3 pași: înscrierea adresei, plata și sumarul comenzii. De asemenea, cu ajutorul inteligenței artificiale, clienții vor primi sugestii potrivite în funcție de comportamentul de consum și preferințele lor.

Totodată, aceștia își vor putea gestionarea direct din cont datelor personale, adresele de livrare/facturare, cardurile de credit, anularea și urmărirea comenzilor, precum și gestionarea facturilor.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

„Noul site aduce funcționalități care nu puteau fi introduse în versiunea anterioară și ne permite dezvoltarea lui prin integrarea marketplace, a segmentului business to business, a punctelor de ridicare a comenzilor online (pick-up), a mecanismelor de promovare și a integrării cu aplicații partenere. În plus, vom crește foarte mult volumul produselor ce pot fi comandate online, de la aproape 40.000 în prezent la peste 60.000 anul acesta”, a spus Claudia Badea, director cora Lujerului și director operațional e-commerce cora România.

Din datele deținute de cora, cele mai comandate produse online sunt băuturile, produsele de băcănie, legumele și fructele proaspete, dar și detergentul, produsele de igienă și cosmeticele. În general, bugetul de achiziții este 400 – 500 de lei și frecvența bilunară. 75% dintre clienții cora comandă direct de pe site-ul cora, 25 % apelează la aplicațiile partenerilor Glovo și Tazz (emag).

Canalul e-commerce al cora a fost consolidat anul trecut odată cu lansarea noului format de shopping cora Urban, magazin de proximitate care funcționează și ca punct de pick-up al comenzilor online.

Retailerul cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este prezent pe piața românească din 2003, brandul operează în prezent 10 hipermarketuri în București și în marile orașe, magazinele cora Urban și platforma de e-commerce, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.