Retailerul cora relansează platforma de e-commerce, în urma unei investiții de 500.000 euro

cora Urban Mosilor Sursă foto: cora

Retailerul cora România relansează platforma de e-commerce, în urma unei investiții de 500.000 euro. Clienții vor putea naviga mai rapid, iar produsele dorite pot fi accesate mai ușor cu ajutorul filtrelor.

Noul site permite plasarea rapidă a comenzii, în 3 pași: înscrierea adresei, plata și sumarul comenzii. De asemenea, cu ajutorul inteligenței artificiale, clienții vor primi sugestii potrivite în funcție de comportamentul de consum și preferințele lor.

Totodată, aceștia își vor putea gestionarea direct din cont datelor personale, adresele de livrare/facturare, cardurile de credit, anularea și urmărirea comenzilor, precum și gestionarea facturilor.

Analize Economedia

criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Noul site aduce funcționalități care nu puteau fi introduse în versiunea anterioară și ne permite dezvoltarea lui prin integrarea marketplace, a segmentului business to business, a punctelor de ridicare a comenzilor online (pick-up), a mecanismelor de promovare și a integrării cu aplicații partenere. În plus, vom crește foarte mult volumul produselor ce pot fi comandate online, de la aproape 40.000 în prezent la peste 60.000 anul acesta”, a spus Claudia Badea, director cora Lujerului și director operațional e-commerce cora România.

Din datele deținute de cora, cele mai comandate produse online sunt băuturile, produsele de băcănie, legumele și fructele proaspete, dar și detergentul, produsele de igienă și cosmeticele. În general, bugetul de achiziții este 400 – 500 de lei și frecvența bilunară. 75% dintre clienții cora comandă direct de pe site-ul cora, 25 % apelează la aplicațiile partenerilor Glovo și Tazz (emag).

Canalul e-commerce al cora a fost consolidat anul trecut odată cu lansarea noului format de shopping cora Urban, magazin de proximitate care funcționează și ca punct de pick-up al comenzilor online.

Retailerul cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este prezent pe piața românească din 2003, brandul operează în prezent 10 hipermarketuri în București și în marile orașe, magazinele cora Urban și platforma de e-commerce, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.