Leroy Merlin, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, a înregistrat o creștere de patru ori a vânzărilor online în ultimele trei luni, de la listarea digitală a întregului portofoliu de peste 30.000 de produse, cu livrare oriunde în țară. Pentru ultimele luni ale anului, compania estimează același ritm accelerat al vânzărilor generate de segmentul e-commerce, dar și dublarea comenzilor telefonice.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Potrivit reprezentanților companiei, în prezent, ponderea vânzărilor online reprezintă circa 10% din totalul afacerilor Leroy Merlin România.

Pentru a susține această evoluție accelerată a segmentului de e-commerce, compania a investit în zona de logistică și în organizarea platformei de supply chain, precum și în echiparea magazinelor cu o soluție IT care să permită alegerea celui mai bun prestator de servicii de livrare pentru fiecare comandă.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Pentru 2022, Leroy Merlin România are în plan dezvoltarea de numeroase proiecte de organizare logistică bazate pe platforma urbană de supply chain și implementarea de noi modalități de a pregăti comenzile clienților mai rapid și mai eficient în magazinele retailerului.

„În contextul socio-economic actual, dar și din cauza schimbărilor mari pe care le generează pandemia de COVID-19, comerțul electronic va deveni o componentă vitală în modelul de business al fiecărei companii. Am înregistrat patru ori mai multe vânzări online în ultimele luni, rata de conversie este în continuă creștere și peste trei milioane de clienți vizitează site-ul nostru în fiecare lună. Este un semn bun venit din piață, care ne motivează să continuăm sa investim în dezvoltarea acestui segment și oferirea unor experiențe de cumpărare facile pentru clienții noștri, parte a strategiei de vânzări omnichannel. Pentru următorii ani, estimăm cu ușurință o dublare sau chiar triplare anuală a vânzărilor online”, a declarat Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin România.

Din datele Leroy Merlin România, orașele care au generat cele mai multe comenzi online au fost București și Cluj-Napoca, însă compania observă că, odată cu implementarea alternativei de cumpărare online cu livrare în toată țara, au devenit foarte active și alte orașe în care nu există un magazin fizic Leroy Merlin.

Pe lângă Comanda online, ce oferă acces la o paletă largă de peste 30.000 de produse cu livrare la domiciliu oriunde în România, clienții Leroy Merlin mai au la dispoziție și alte soluții alternative de cumpărare precum Rezervă și Ridică prin care își pot rezerva produsele dorite din magazine cu ridicare personală ulterioară sau Comanda telefonică pentru cei care doresc să plaseze rapid o comandă cu ridicare din magazin a produselor sau cu livrare la domiciliu.