Magazinul online evoMAG se va extinde în Grecia, în a doua jumătate a anului şi are în vedere ca, în următorii 1-2 ani, să comercializeze produse şi în Germania, Polonia şi Franţa, potrivit unui comunicat de presă al companiei.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Vânzările din afara ţării au urcat în 2023 la circa 10% din total, dublu faţă de anul anterior. Obiectivul evoMAG de anul acesta la nivel internaţional vizează o creştere de peste 50%, la aproximativ 30.000 de produse comercializate.

Compania transmite că a înregistrat în 2023 o dublare a vânzărilor în afara ţării, ponderea acestui segment urcând la aproximativ 10% din vânzările totale aferente anului trecut. evoMAG estimează că ritmul de creştere se va menţine şi anul acesta, compania menţionând că va direcţiona o parte importantă din investiţii către creşterea segmentului internaţional, ca parte a strategiei de dezvoltare în afara ţării.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

În prezent, evoMAG comercializează produse în Ungaria şi Germania, atât prin marketplace, cât şi pe alte canale de vânzări şi vizează extinderea prezenţei internaţionale în următoarele luni.

„Vom intra în a doua jumătate a anului şi în Grecia şi vom analiza şi alte pieţe internaţionale pentru a le identifica pe cele cu cea mai mare cerere pentru produsele noastre. Am decis să vindem în Grecia, atât direct, cât şi prin diverse canale, datorită convenienţei logistice. Apropierea geografică şi faptul că piaţa de comerţ online este încă nedezvoltată oferă oportunităţi semnificative pentru expertiza noastră, iar analizele noastre arată că suntem competitivi pe această piaţă. Mai mult, avem în vedere ca, în următorii 1-2 ani să ne extindem şi în Germania, Polonia şi Franţa prin diferite canale de vânzări”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

În ceea ce privește numărul de produse disponibile la nivel internaţional, obiectivul evoMAG de anul acesta vizează o creştere de peste 50%, la aproximativ 30.000 de produse. Creşterea va avea loc gradual, fiind adăugate în fiecare lună produse de interes, din cele mai căutate categorii.