Retailerul online eMAG raportează vânzări de aproape 900 de milioane de lei în ziua de Black Friday, peste așteptările inițiale

cumpărături, reduceri, shopping online, sale, black friday Sursa foto: Unsplash / Justin Lim

Retailerul online eMAG a anunțat sâmbătă că vânzările de Black Friday s-au ridicat la 896 milioane de lei într-o singură zi, peste așteptările inițiale ale companiei, care estima vânzări de circa 800 de milioane de lei.

Peste 647.000 de clienți au comandat 3,2 milioane de produse în valoare totală de 896 milioane de lei, în creștere de 22% față de anul trecut, arată eMAG.

Cei 13.200 de sellerii din Marketplace, care au avut oferte în eveniment, au înregistrat vânzări cu 30% mai mari față de ediția de anul trecut.

Analize Economedia

criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic

„Black Friday este un moment foarte așteptat de români, iar rezultatele din acest an confirmă acest lucru. Clienții se pregătesc din timp, își planifică cumpărăturile și aleg cele mai bune oferte în momentul în care iau decizia de achiziție. Implicarea activă a comercianților din Marketplace, care au adus un număr mai mare de oferte la cele mai bune prețuri din an și opțiunile flexibile de plată și livrare au răspuns nevoilor oamenilor și au menținut interesul la cote ridicate până târziu în noapte”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Majoritatea clienților au preferat plata cu cardul: 73,35% dintre comenzi au fost achitate cu cardul online.

Metoda preferată de livrare este la locker: aproape 81% dintre comenzi au fost plasate la locker în localitățile în care serviciul este disponibil.

Printre produsele speciale comandate anul acesta s-au numărat 2.500 de nopți de cazare, 4.000 vouchere de bilete de avion, 19 automobile, dar și 53 de tone de carne de porc și 2.300 de servicii de sănătate.

Top categorii de produse comandate:

  • Produse cosmetice, suplimente și îngrijire personală: 615.000
  • Băuturi, băcănie, hrană pentru animale și curățenie: 706.000
  • Jucării și articole pentru copii: 399.000
  • Laptopuri, IT, birotică și papetărie: 144.000
  • TV, audio-video, gaming și cărți: 98.000
  • Electrocasnice mici: 162.000
  • Fashion și sport: 113.000
  • Mobilă și casă: 210.000

Clienții care au plasat cele mai mari comenzi ca valoare sunt din București, urmați de cei din Constanța, Dolj, Bihor și Giurgiu.