Rețeaua de curierat Cargus ajunge la 3.000 de locații SHIP & GO în luna noiembrie

Cargus

Rețeaua de curierat Cargus a ajuns la 3.000 de puncte SHIP&GO în luna noiembrie, majoritatea fiind centre de tip PUDO (pick-up and drop-off), acoperind astfel peste 750 de localități din România, atât orașe mari, cât și localități din zona rurală, potrivit unui comunicat de presă.

Acestea includ și cele peste 150 de puncte din București, de tip locker, soluție lansată de compania de curierat în luna septembrie. Lockerele Cargus sunt prezente în zone ușor accesibile – rețele de retail, benzinării, dar și în zone rezidențiale.

Cargus a investit în dezvoltarea serviciului click & collect sub marca Cargus SHIP & GO, crescând succesiv numărul de locații, fie prin deschiderea de puncte proprii, fie prin parteneriate cu afaceri locale.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Extinderea rapidă a rețelei SHIP & GO la nivel național se datorează și parteneriatului strategic pe care Cargus îl are cu PayPoint, companie specializată în soluții de plată. Consumatorii pot să își ridice coletele din peste 2.200 de puncte PayPoint din întreaga țară.

„O experiență completă de curierat înseamnă și investiții constante în diversificarea opțiunilor de livrare. În ultimii doi ani, am depus eforturi consistente în a dezvolta rețeaua de puncte SHIP & GO, astfel încât tot mai mulți consumatori să beneficieze de control, flexibilitate și libertate atunci când aleg unde să le fie livrat coletul. Este una din direcțiile noastre strategice, alături de investițiile în logistică și dezvoltarea unui ecosistem care integrează o multitudine de soluții centrate pe consumator, de la plată la retur”, a declarat Anda Bucșan, Chief Customer Officer Cargus.

Județele cu cele mai multe puncte de livrare de proximitate tip PUDO sunt: București cu 300 de centre, Cluj, Timiș, Iași, Brașov, Constanța, fiecare cu aproximativ 150 de centre. 

Volumul potențial de colete livrate în rețeaua SHIP & GO este de 75.000 de colete/zi. În plus, rețeaua de livrare de proximitate dispune de o mai mare flexibilitate a programului, care face ca majoritatea coletelor livrate în punctele PUDO să fie recepționate de destinatarii finali în maxim 36 de ore de la momentul în care ajung in punctele SHIP & GO. 

Livrarea în punctele de tip PUDO este și mult mai rapidă. Destinatarii beneficiază de livrare în următoarea zi lucrătoare din momentul în care curierul Cargus a preluat coletul de la expeditor. Apoi, aceștia au la dispoziție până la 5 zile lucrătoare pentru a-și ridica coletele, dacă aleg de la început un punct SHIP & GO ca destinație de livrare. Mai mult, rețeaua de puncte tip PUDO SHIP & GO oferă cumpărătorilor o paletă completă de modalități de plată: cu cardul în locație, online prin Pay by Link și aplicația mobilă, dar și numerar – opțiunile de plată diferă în funcție de profilul locației. 

Prin rețeaua SHIP & GO, livrările pot fi gestionate dinamic și redirecționate către un punct SHIP & GO preferat prin aplicația Cargus Mobile – din contul individual Cargus, prin landing page-ul de pe site sau direct prin intermediul curierului.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: