Revolut, fintech bancar foarte folosit în România, a încheiat anul 2024 cu venituri în creștere cu 72% la 3,7 miliarde euro și un profit net de 934 milioane de euro.
Fintech-ul bancar avea în România o bază de aproape 4,3 milioane de clienți la finele anului trecut (+28% față de 2023).
Baza de clienți plătitori de abonamente a progresat de asemenea, cu 18% față de 2023, pe piața locală. Cea mai solidă creștere a fost înregistrată de Revolut Business, cu 116% mai mulți clienți în România, în 2024.
În România, rata de adopție s-a ridicat la 25% din populația de peste 6 ani, cu valori mai ridicate în orașele mari și în zonele turistice. De exemplu, în București și Constanța, Revolut are o rată de adopție de 44% și, respectiv, 30%. În regiunea CEE, din care face parte și România, rata de adopție este de 22%.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Per total, în 2024, baza de clienți a fintech-ului global a crescut cu 38% până la 52,5 milioane de clienți.
Depozitele clienților la nivel global au progresat cu 66% până la 36 miliarde euro, pe fondul amplificării utilizării aplicației.
În România, depozitele clienților și ale companiilor care folosesc Revolut Business ca un cont bancar principal au atins valoarea de 1,2 mld. euro la 31 decembrie 2024 (+56% în 2024 față de 2023).
„Facem pași importanți pentru a atinge borna de 100 de milioane de clienți activi zilnic, în timp ce ne extindem amprenta în 100 de țări și continuăm să creștem susținut în Regatul Unit, Europa, dar și pe piețele de expansiune.”, a declarat Nik Storonsky, CEO Revolut.