Aplicaţia financiară Revolut a adăugat la baza de clienţi 12 milioane de utilizatori noi anul trecut şi a afişat venituri în creştere cu 95%, până la 2,2 miliarde de dolari (2,1 miliarde de euro), informează compania, printr-un comunicat, transmite Agerpres.
În România, Revolut înregistra 3,39 milioane de clienţi retail, la 31 decembrie 2023, o creştere cu 38% faţă de 31 decembrie 2022. Tot anul trecut, Revolut Business şi-a majorat baza de clienţi corporate cu 171%, pe piaţa locală. Astfel, la finalul lui 2023, în România, clienţii Revolut aveau în conturi peste 750 de milioane de euro (+41% în 2023 vs. 2022).
La nivel global, profitul înainte de taxe şi impozite al companiei a fost de 545 milioane de dolari (503 milioane de euro), iar marja netă de profit a fost de 19%.
“Revolut a adăugat la baza de clienţi 12 milioane de utilizatori noi anul trecut, ajungând la 38 de milioane de clienţi în 2023. În iunie 2024, a atins cifra de 45 de milioane de clienţi”, se precizează în documentul citat.
“Acesta a fost al treilea an consecutiv de profitabilitate pentru companie, cu un profit net de 428 milioane de dolari. Ne continuăm cu consecvenţă planul de a obţine o licenţă bancară în Regatul Unit şi de a duce aplicaţia noastră financiară în şi mai multe pieţe de pe glob. Chiar dacă am ajuns la 45 de milioane de clienţi la nivel global, în primele şase luni ale anului 2024, vom continua să creştem şi mai mult şi să reinventăm serviciile financiar-bancare”, a declarat Nik Storonsky, CEO Revolut, în comunicat.
În Europa, Revolut s-a concentrat asupra serviciilor bancare primare şi şi-a dublat investiţiile pentru a sprijini creşterea viitoare, inclusiv pentru dezvoltarea de produse noi şi extinderea pe pieţe nedeservite.
“În iunie 2024, Revolut a ajuns la 45 de milioane de clienţi la nivel global, înregistrând o creştere cu 7 milioane de clienţi retail în prima jumătate a anului. Cu această rată de creştere, compania se îndreaptă spre atingerea pragului de 50 de milioane de clienţi persoane fizice până la finalul anului 2024. În România, baza de clienţi retail s-a majorat cu 13% în primele şase luni ale anului 2024 şi va atinge în curând pragul de 4 milioane de clienţi”, se precizează în comunicat.
Depozitele deţinute de clienţii retail şi business au crescut cu 22% de la începutul anului.