“În SUA și în alte piețe din întreaga lume, a avea un burger mai mare este o oportunitate”, a declarat directorul general Chris Kempczinski într-un interviu acordat CNN. “Lucrăm la asta”, a mai anunțat șeful celui mai mare lanț de restaurante fast-food din lume.
Creșterea dimensiunii burgerilor nu e singura opțiune pentru companie, care vrea să deschidă alte mii de restaurante în întreaga lume și să crească cu 100 de milioane numărul de membri în programul său de loialitate, care îi îndeamnă pe clienți să cheltuiască mai mult.
McDonald’s a lucrat deja la un plan de îmbunătățire a gustului burgerilor săi. Dar a aflat că, pe lângă chifle mai moi și brânză de vaci, oamenii doresc și un burger mai mare.
“Ne-am ascultat clienții și am înțeles dorința de a avea burgeri mai mari”, a declarat Jo Sempels, care supervizează piețele unde McDonald’s și-a licențiat marca.
McDonald’s plănuiește să testeze opțiunile pe piețe limitate și, odată ce o găsește pe cea mai bună, să o lanseze pe scară mai largă, a spus Sempels.
Planul McDonald’s pentru burgeri mai mari vine într-un moment în care mulți clienți caută modalități de a cheltui mai puțin – și în condițiile în care un burger McDonald’s scump a devenit un fel de simbol al inflației.
Lanțul intenționează să aibă 50.000 de locații la nivel global până în 2027, a declarat miercuri într-un comunicat. La 30 septembrie, existau aproximativ 41.000 de unități McDonald’s în total.