Șeful McDonald’s anunță strategia de creștere: Burgeri mai mari

McDonald's, hamburger, cartofi prăjiți Sursa foto: Pixabay

“În SUA și în alte piețe din întreaga lume, a avea un burger mai mare este o oportunitate”, a declarat directorul general Chris Kempczinski într-un interviu acordat CNN. “Lucrăm la asta”, a mai anunțat șeful celui mai mare lanț de restaurante fast-food din lume.

Creșterea dimensiunii burgerilor nu e singura opțiune pentru companie, care vrea să deschidă alte mii de restaurante în întreaga lume și să crească cu 100 de milioane numărul de membri în programul său de loialitate, care îi îndeamnă pe clienți să cheltuiască mai mult.

McDonald’s a lucrat deja la un plan de îmbunătățire a gustului burgerilor săi. Dar a aflat că, pe lângă chifle mai moi și brânză de vaci, oamenii doresc și un burger mai mare.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

“Ne-am ascultat clienții și am înțeles dorința de a avea burgeri mai mari”, a declarat Jo Sempels, care supervizează piețele unde McDonald’s și-a licențiat marca.

McDonald’s plănuiește să testeze opțiunile pe piețe limitate și, odată ce o găsește pe cea mai bună, să o lanseze pe scară mai largă, a spus Sempels.

Planul McDonald’s pentru burgeri mai mari vine într-un moment în care mulți clienți caută modalități de a cheltui mai puțin – și în condițiile în care un burger McDonald’s scump a devenit un fel de simbol al inflației.

Lanțul intenționează să aibă 50.000 de locații la nivel global până în 2027, a declarat miercuri într-un comunicat. La 30 septembrie, existau aproximativ 41.000 de unități McDonald’s în total.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: