Șeful Renault transmite că normele de emisii poluante Euro 7 propuse de Comisia Europeană vor distrage industria auto de la electrificare

trafic germania Sursă foto: Unsplash

Directorul general al grupului auto francez Renault, Luca De Meo, a declarat vineri că normele de emisii poluante Euro 7 propuse de Comisia Europeană vor distrage industria auto de la electrificare şi, în acest context, a mulţumit Guvernului italian pentru că se opune acestor norme, transmite agenția Reuters, citată de Agerpres.

Statele membre UE şi Parlamentul European urmează să negocieze în acest an noile reglementări ‘Euro 7’, care îşi propun să înăsprească regulile cu privire la poluatori precum oxizi de azot şi monoxidul de carbon. De asemenea, normele Euro 7 sunt concepute să abordeze particulele poluante rezultate din frâne şi anvelope. Normele Euro 7 ar urma să intre în vigoare la 1 iulie 2025, pentru autoturisme şi utilitare, iar doi ani mai târziu şi pentru autobuze şi camioane.

În paralel, Comisia Europeană a stabilit ca termen limită anul 2035 pentru eliminarea producţiei de automobile care utilizează motoare pe combustie, chiar dacă recent a introdus o excepţie pentru acele vehicule care utilizează Electro-carburanţi.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

“Vor să introducă o nouă reglementare care ne-ar distrage de la misiunea noastră de a transforma industria”, a spus vineri italianul Luca DeMeo, care pe lângă postul de CEO al Renault este şi preşedintele Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), într-o intervenţie online la un eveniment organizat la Trento (Italia). “Aceasta ne-ar obliga să investim foarte mulţi bani în lucruri care nu au un viitor, aşa că aş dori ca Uniunea Europeană să îşi revizuiască intenţiile” vizând aprobarea normelor Euro 7 în forma actuală, a adăugat De Meo.

Şeful Renault a subliniat că în lupta sa împotriva normelor Euro 7, Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile este pe aceeaşi lungime de undă cu guvernul italian. “Italia a adoptat o poziţie foarte clară şi îi mulţumim pentru sprijinul său”, a spus De Meo.

La începutul acestei luni, ministrul italian al Transporturilor, Matteo Salvini, a spus că Italia şi aliaţii săi din Uniunea Europeană “au numărul de voturi necesar” pentru a bloca normele Euro 7.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. De fapt nici autoturisme euro 6 adevărate nu se produc, (am văzut ce se întâmplă când sent testate pe bune in condiții reale de trafic) dar ei vor acum să impună norme euro 7. Cu alte cuvinte, se vor impune norme pe care nimeni nu le va putea îndeplini, astfel încât să rămână pe piață numai cine este băiat cuminte și marea UE se va face că nu vede.

    • Emigreaza in “micul” Shanghai/Hong Kong ca sã ai posibilitatea experimentãrii unui respirat de zile mari. Tu habar n-ai pe ce lume trãiești și te împedici de “Marea” UE? Nu te ține nimeni cu forța. Australia e suficient de mare. Ai loc si tu c-un non euro de 5.0

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.