Noul director general al producătorului auto Stellantis a cerut Uniunii Europene să arate flexibilitate în tranziția către vehicule electrice pentru a proteja industria auto, potrivit Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Un dialog strategic este foarte important, dar acum este vital să acționăm cu urgență. Nu există timp pentru întârzieri,”, spune Antonio Filosa, care a devenit CEO al Stellantis în iunie.

Președintele Comisiei Europene, Ursula von der Leyen, urmează să găzduiască pe 12 septembrie o întâlnire cu directorii sectorului auto pentru a discuta viitorul sectorului, care se confruntă cu două amenințări: competiția chineză în vehicule electrice și tarifele impuse de SUA.

Filosa, conducătorul unui grup ale cărui mărci includ Fiat, Alfa Romeo, Peugeot, Chrysler, Jeep și Opel, a cerut Comisiei Europene să sprijine vânzarea de mașini precum hibridele, pentru a reduce vârsta medie a vehiculelor de pe șosele.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

„O politică europeană care să încurajeze înlocuirea mașinilor vechi cu mașini noi și o gamă mai largă de tipuri de motorizare ar avea un impact mai mare asupra emisiilor globale de CO2 decât ceea ce face piața anuală a mașinilor noi,” a spus el într-un interviu comun cu publicațiile italiene Il Sole 24 Ore și franceze Les Echos.

Filosa a declarat că sectorul „Vehiculelor Comerciale Ușoare” se confruntă cu o situație de urgență și a adăugat că perioada în care emisiile de CO2 în această categorie sunt calculate ar trebui extinsă de la trei la cinci ani. De asemenea, el a dorit să respingă speculațiile conform cărora Stellantis ar putea căuta un cumpărător pentru Maserati, în timp ce își revizuiește portofoliul de mărci.

„Vreau să fie clar că Maserati nu este de vânzare, dar trebuie să înțelegem ce produse să dezvoltăm și ce strategie pe termen lung să adoptăm pentru una dintre cele mai emblematice mărci ale noastre,” a spus el.