Sfaturi pentru tineri antreprenori. Adrian Mihai, CEO FAN Courier: Să creadă în ideea lor chiar și atunci când totul pare să se prăbușească

Adrian Mihai, CEO FAN Courier

Tinerii antreprenori trăiesc într-o perioadă în care au infinite oportunități de business, spune Adrian Mihai, CEO al liderului pieței de curierat Fan Courier, care îi sfătuiește pe aceștia să fie deschiși la nou și să se țină pasul cu lumea în schimbare rapidă.

„Dezvoltarea tehnologică fără precedent, deschiderea internațională, sunt elemente extraordinare pe care noi nu le-am avut acum 25 de ani și care pot fi un pașaport către succes pentru oricine are o idee bună și vrea să o dezvolte. Tehnologia le oferă oportunități infinite de a dezvolta afaceri și sunt multe exemple de tineri români care s-au concentrat pe zona de dezvoltare de software și hardware și care au ajuns să conducă afaceri de milioane de dolari în America sau să aibă companii listate la Bursa din New York”, spune el.

Adrian Mihai consideră că cele mai importante sfaturi pentru tinerii care vor să se lanseze în afaceri ar fi să fie deschiși la tot ce e nou, să fie curioși și să aibă disponibilitatea de a învăța continuu.

Analize Economedia

MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta

„Lumea se schimbă cu o rapiditate nemaiîntâlnită, iar trenul succesului îl prind doar cei dispuși să se schimbe odată cu ea”, afirmă CEO-ul Fan Courier.

Potrivit lui, tineri ar trebui să găsească oportunitatea de afaceri, să identifice nevoia din piață pentru produsul lor și creadă în ideea lor chiar și atunci când totul pare să se prăbușească. Un alt lucru important este să pornească la drum cu un plan de afaceri realist. Totodată, ei trebuie să ia în considerare că creșterea unei afaceri se face în timp, cu răbdare și cu investiții recurente. „Și, foarte important, să gândească în perspectivă, să îndrăznească și să creadă cu toată ființa că vor ajunge acolo unde își propun. Cu siguranță, într-o zi, se va întâmpla!”, spune el.

Mentorii sunt foarte importanți, mai spune Adrian Mihai. În afaceri, ca și în viață, nu poți să creezi valoare, dacă tu însuți nu îți crești continuu valoarea, consideră el. Iar acest lucru este posibil doar înconjurându-te de oameni de valoare, mentorii fiind unii dintre acești oameni. „Oamenii cu care te înconjori îți dau curaj, îți dau idei, te fac mai responsabil și te ajută să iei propriile decizii. În mod cert, mentorii aduc plus valoare în viața și în afacerea unui antreprenor, plus valoare pe care acesta o transferă mai departe clienților săi”, spune Mihai.

CEO-ul Fan Courier este de părere că oricine pleacă pe drumul antreprenoriatului trebuie să creadă în produsul lui.

„Dacă nu pleci din start cu ideea că este nevoie de produsul sau de serviciile tale în piață, este inutil să încerci să dezvolți ceva. Noi am început afacerea într-o perioadă în care cunoștințele despre curierat erau vagi, pe o piață inexistentă, în care am inovat continuu. Unul dintre secretele succesului este acesta: să creezi ceva ce nu există în piață sau să folosești tehnologia și inovația ca să îmbunătățești un produs existent deja, pentru a oferi acces la el și satisfacție cât mai multor oameni. Să te întrebi permanent de ce faci acel lucru și să cauți mereu răspunsul cel mai bun la această întrebare. Să fii în permanent contact cu clienții, cu cei pentru care dezvolți acel produs, să fii atent la ce-și doresc și să încerci să pui cât mai mult în aplicare din ceea ce-și doresc. Să pui clientul în centrul businessului tău nu este doar un dicton din cărțile de economie, este realitatea antreprenoriatului și face de cele mai multe ori diferența între succes și eșec în afaceri”, conchide el.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.