Simply Contact, un furnizor polonez de servicii de outsourcing, își extinde operațiunile atât în România, prin deschiderea unui birou nou la București, cât și în Marea Britanie, unde a devenit membru al The UK Contact Centre Forum, consolidându-și astfel prezența pe piețele din Europa Centrală și de Est.
De asemenea, compania l-a numit pe John Cole în funcția de Director Regional al CX Client Solutions pentru Marea Britanie și Irlanda Acesta are peste 17 ani de experiență în dezvoltarea afacerilor, BPO și experiența clienților, John a condus creșterea veniturilor și îmbunătățirile operaționale la diverse agenții de servicii pentru clienți. Expertiza sa acoperă domeniile logistică, finanțe, retail și tehnologie.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Totodată, Simply Contact a numit-o pe Anna Bielikova în funcția de Chief Operating Officer. Aceasta are o experiență în operațiunile centrelor de contact, ea are o vastă experiență în gestionarea relațiilor complexe cu clienții și a proceselor la nivelul întregii companii. Ea se va ocupa de strategia operațională a companiei.
Fondată în 2013 de Konstantin Ryzhov, compania are sediul în Varșovia, Polonia. Simply Contact se specializează în externalizarea serviciilor pentru clienți și oferă suport multilingvistic și multicanal întreprinderilor din diverse industrii. Compania activează în șase țări (Polonia, Marea Britanie, Ucraina, România, Bulgaria și Moldova) și continuă să își extindă aria de acoperire. Compania are o echipă de peste 600 de agenți.