Site-ul retailerului online eMAG a picat miercuri, pentru scurt timp, și aplicația de mobil fiind nefuncțională pentru câteva minute, în contextul în care platforma companiei poate susține de obicei o avalanșă de utilizatori, la ocazii precum Black Friday.
Aplicația de mobil arăta mesajul „Serviciu momentan indisponibil”, în timp ce site-ul ilustra un mesaj mai amuzant.
Explicația eMAG pentru nefuncționarea site-ului este lansarea unei noi funcționalități.
„Echipele noastre de development dezvoltă constant funcționalități noi pentru îmbunătățirea experienței clienților eMAG. Astăzi, în timpul unei lansări de astfel de funcționalități, am identificat o problemă și a trebuit să oprim site-ul timp de câteva minute pentru a o rezolva. În acest moment, problema a fost rezolvată, iar platforma funcționează la parametri normali”, arată, compania, într-un mesaj transmis Economedia.
Anul trecut, în primele zece minute ale campaniei de reduceri de Black Friday, au fost înregistrate 1,7 milioane vizite pe site-ul eMAG.