Skoda ar trebui să reducă 3.000 de locuri de muncă şi să elimine unele modele, dacă schema de emisii ”Euro 7” a UE va fi implementată în forma sa actuală, spune un oficial al companiei

mașini, skoda, auto sursa foto: Pixabay

Producătorul de automobile ceh Skoda ar trebui să reducă 3.000 de locuri de muncă şi să elimine unele modele, dacă schema de emisii ”Euro 7” a Uniunii Europene va fi implementată în forma sa actuală, a spus un membru al consiliului de conducere al Skoda într-o dezbatere TV de duminică, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Proiectul de lege pentru Euro 7, pe care ţările UE şi parlamentarii vor începe să îl negocieze în acest an, ar înăspri limitele emisiilor dăunătoare sănătăţii ale maşinilor, inclusiv oxizii de azot.

UE a spus că beneficiile măsurii pentru sănătate vor depăşi cu mult costurile, dar unii producători de maşini au avertizat că aceasta va impune costuri de dezvoltare nerealizabil de costisitoare.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

De exemplu, şeful Daimler Trucks, Martin Daum, a declarat pe 10 martie că va costa industria ”miliarde”.

”Dacă (Euro 7) va fi omologat în această formă, ar însemna ca Skoda Auto să închidă o fabrică, pentru că am înceta să mai producem modelele mai mici, Fabia, Scala, Kamiq, asta înseamnă că cel puţin 3.000 de locuri de muncă (ar fi) lovite”, a declarat Martin Jahn, membru al consiliului de administraţie al Skoda, care face parte din grupul german Volkswagen, într-o dezbatere televizată.

În general, peste 10.000 de locuri de muncă ar fi în pericol în Republica Cehă, inclusiv la furnizorii Skoda, a spus Jahn.

Cele trei modele mai mici au reprezentat aproape o treime din livrările Skoda către clienţi în 2022.

Miniştrii Transporturilor din Republica Cehă, Germania, Italia, Polonia, Portugalia, România, Ungaria şi Slovacia s-au întâlnit luni pentru a discuta eforturile lor de a schimba propunerea Euro 7.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. “Transportul personal, cel mai ineficient lucru de pe Terra”, va invit la o Analiza cu titlul respectiv…

    Calculati cat costa total Romania/an si extrapolati la nivel European, macar.

    Faceti diferenta de pret cu cat ar costa compensarea necesitatii actuale a Romaniei si extrapolati, la nivel European.

    Considerati ca in mijlocul de transport in comun e ilegal sa stea cineva in picioare, deci, saturati cererea.

    (ignorati piata muncii pt. ca aceasta ar ramane neschimbata, mentenanta fiind obligatorie in ambele tabere; poate o mica diferenta insa oamenii ar gandi mai curat de la mult mai mult aer curat)

    Succes !

    Indiciu : Minim cateva zeci de milioane de euro / zi ,considerand ‘media’ incarcarii in statiile de pompare * numarul vehiculelor active constant.

    Practic, cam un spital/saptamana.

  2. Nu vor inchide nici o fabrica. Doar vor schimba liniile de productie iar acest lucru va fi, desigur, costisitor. Asta nu le convine – nu mai au bani de prime si mega salarii.

    Vor schimba modelele mici cu 1.0 TSI sau 1.5 TDI pe un singur model electric. Spre exemplu, Citigo, ideala pentru oras. Ceea ce, in 10 ani va insemna sanatate in orase, daca este sa faca toti producatorii la fel. Mai ales daca se interzic complet dieselurile in mediul urban.

  3. Tot cum spun e mai bine. 🙂 Problema e ca nu le prezinta nimeni oamenilor beneficiile, cu atat mai putin sa aiba cine sa le puna in aplicare.

    Lasati calestele ca astea v-au tampit.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.