SAI Capital Point, cel mai longeviv administrator independent de fonduri de investitii din România, a anunțat un parteneriat strategic cu TradeVille pentru a oferi investitorilor acces simplificat și 100% digitalizat la fondurile sale începând din această lună. SAI Capital Point este fosta SAI Certinvest, de peste 30 de ani activă pe piața locală.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
„Ne-am asumat misiunea de a duce mai departe tradiția fondurilor deschise de investiții din România, adaptând-o la realitățile și nevoile investitorului modern. Colaborarea cu TradeVille ne permite să fim și mai aproape de investitori — indiferent unde se află, indiferent de nivelul lor de experiență. Este un pas firesc spre un ecosistem financiar românesc mai matur, mai dinamic și mai deschis”, spune Alexandru Chirilă, acționar SAI Capital Point.
Această colaborare face parte dintr-o strategie pe termen lung a SAI Capital Point care vizează democratizarea accesului la investițiile profesionale, prin digitalizare, educație și deschidere către noi generații de investitori. Parteneriatul consolidează direcția comună a celor două instituții, spun reprezentanții: construirea unei culturi investiționale solide în România, cu instrumente moderne, accesibile și eficiente.
„Integrarea fondurilor Capital Point în platformele TradeVille ne permite să venim și mai bine în întâmpinarea investitorilor individuali, oferindu-le acces simplu și rapid la soluții financiare de calitate, direct dintr-un ecosistem digital complet. Fără drumuri la bancă, fără platforme disparate – totul este într-un singur loc, eficient, intuitiv și transparent. TradeVille înseamnă control, autonomie și investiții adaptate investitorului modern din România”, spune Miriam Andrei, CEO TradeVille.
Certinvest a trecut printr-un proces de rebranding la începutul acestui an, devenind Capital Point, după ce la finele anului 2024 era anunţată intrarea Masterbrok SRL în acţionariat, cu o participaţie de 9,9%. Masterbrok SRL, cunoscută pentru contribuţia sa în promovarea educaţiei financiare şi dezvoltarea unei culturi investiţionale în România, are un portofoliu de branduri precum Profit Point, Fincert, Bateria Financiară şi Metrics Point. Capital Point intenționează să ajungă la active în administrare de 1 miliard de euro în următorii 10 ani.