Spotify se va concentra după podcasturi și pe cărți audio, după cum indică ultima achiziție a companiei devenită cunoscută prin conținutul de muzică.
Potrivit News.ro, Spotify continuă extinderea dincolo de muzică a conţinutului oferit şi cumpără Findaway, un distribuitor de cărţi audio digitale.
Detaliile tranzacţiei nu au fost făcute publice, însă, Spotify se aşteaptă ca aceasta să fie finalizată până la finele anului.
Findaway a fost înfiinţată în 2004 şi deţine o largă colecţie de cărţi audio. Aceasta face legătura între creatorii de conţinut şi publisheri, printre care se numără Apple, Google, Scribd, Audible, Nook, Rakuten Kobo şi Audiobooks.com.
Întreaga echipă Findaway, compusă din aproximativ 150 de oameni, va fi preluată de Spotify, care spune că va continua să investească în industria auto.
Compania suedeză spune că va oferi acces la întreaga librărie de audiobook-uri a Findaway celor 381 de milioane de utilizatori activi pe care îi are în prezent.
Industria de cărţi audio este aşteptată crească, de la 3,3 miliarde de dolari în 2020, la 15 miliarde de dolari în 2027, conform unei estimări