Un studiu independent arată că Spotify domină autoritar piaţa de streaming şi că principalele ameninţări pentru serviciul suedez sunt Apple şi Amazon, în vreme ce YouTube Music joacă într-o ligă inferioară, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Conform unui studiu realizat de Midia Research şi valabil pentru al doilea trimestru al anului trecut, piaţa de streaming audio numără 523,9 milioane de abonaţi. Spotify este liderul pieţei cu 31% din piaţă, urmat de Apple Music cu 15% şi Amazon Music cu 13%. Pe locul 4, tot cu 13%, este Tencent Music.

Al cincilea jucător din piaţă este YouTube Music. Victimă a strategiilor confuze şi schimbate la fiecare câţiva ani, cu 8% din piaţă, YouTube Music (fost Google Play Music) este mult sub pretenţiile Google.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Per ansamblu, piaţa de streaming muzical continuă să crească. În T2 2021 aceasta creştea cu 26,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior.

Spotify a pierdut două procente, scăzând de la o cotă de 33% la una de 31% din piaţă.

Serviciul suedez a promis că lansează, până la finele anului trecut, o funcţie de lossless audio, ca Apple şi Amazon, însă nu şi-a ţinut promisiunea şi nici nu a mai comunicat ceva pe acest subiect, fiind, probabil, prea ocupat cu podcast-urile.