Spotify domină piaţa de streaming. Principalii concurenți: Apple şi Amazon

Spotify pixabay.com

Un studiu independent arată că Spotify domină autoritar piaţa de streaming şi că principalele ameninţări pentru serviciul suedez sunt Apple şi Amazon, în vreme ce YouTube Music joacă într-o ligă inferioară, transmite News.ro.

Conform unui studiu realizat de Midia Research şi valabil pentru al doilea trimestru al anului trecut, piaţa de streaming audio numără 523,9 milioane de abonaţi. Spotify este liderul pieţei cu 31% din piaţă, urmat de Apple Music cu 15% şi Amazon Music cu 13%. Pe locul 4, tot cu 13%, este Tencent Music.

Al cincilea jucător din piaţă este YouTube Music. Victimă a strategiilor confuze şi schimbate la fiecare câţiva ani, cu 8% din piaţă, YouTube Music (fost Google Play Music) este mult sub pretenţiile Google.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Per ansamblu, piaţa de streaming muzical continuă să crească. În T2 2021 aceasta creştea cu 26,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior.

Spotify a pierdut două procente, scăzând de la o cotă de 33% la una de 31% din piaţă.

Serviciul suedez a promis că lansează, până la finele anului trecut, o funcţie de lossless audio, ca Apple şi Amazon, însă nu şi-a ţinut promisiunea şi nici nu a mai comunicat ceva pe acest subiect, fiind, probabil, prea ocupat cu podcast-urile.