Spotify domină piaţa de streaming. Principalii concurenți: Apple şi Amazon

Spotify pixabay.com

Un studiu independent arată că Spotify domină autoritar piaţa de streaming şi că principalele ameninţări pentru serviciul suedez sunt Apple şi Amazon, în vreme ce YouTube Music joacă într-o ligă inferioară, transmite News.ro.

Conform unui studiu realizat de Midia Research şi valabil pentru al doilea trimestru al anului trecut, piaţa de streaming audio numără 523,9 milioane de abonaţi. Spotify este liderul pieţei cu 31% din piaţă, urmat de Apple Music cu 15% şi Amazon Music cu 13%. Pe locul 4, tot cu 13%, este Tencent Music.

Al cincilea jucător din piaţă este YouTube Music. Victimă a strategiilor confuze şi schimbate la fiecare câţiva ani, cu 8% din piaţă, YouTube Music (fost Google Play Music) este mult sub pretenţiile Google.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Per ansamblu, piaţa de streaming muzical continuă să crească. În T2 2021 aceasta creştea cu 26,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior.

Spotify a pierdut două procente, scăzând de la o cotă de 33% la una de 31% din piaţă.

Serviciul suedez a promis că lansează, până la finele anului trecut, o funcţie de lossless audio, ca Apple şi Amazon, însă nu şi-a ţinut promisiunea şi nici nu a mai comunicat ceva pe acest subiect, fiind, probabil, prea ocupat cu podcast-urile.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: