Statele Unite nu sunt încă pregătite să concureze cu China în domeniul producţiei de vehicule electrice, spune șeful Ford

masini electrice Sursa foto: Lektri.co

Bill Ford, preşedintele executiv al Ford Motor, a avertizat că Statele Unite nu sunt încă pregătite să concureze cu China în domeniul producţiei de vehicule electrice, transmite agenția Reuters, citată de Agerpres.

“Ei s-au dezvoltat foarte rapid şi au construit vehicule electrice la scară largă şi acum le exportă”, a declarat Bill Ford, la CNN.

Acesta a adăugat: “Nu sunt aici, dar cred că vor veni la un moment dat. Trebuie să fim pregătiţi şi ne pregătim”.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

În februarie, grupul auto anunţa că intenţionează să investească 3,5 miliarde de dolari într-o fabrică pentru baterii folosite la vehiculele electrice în Michigan, într-o tranzacţie care implica utilizarea tehnologiei de la producătorul chinez de baterii CATL, iar senatorul american Marco Rubio a cerut Administraţiei Biden să analizeze acordul.

Bill Ford, care este strănepotul celui care a înfiinţat compania, Henry Ford, a apreciat că investiţia de la Michigan reprezintă o şansă pentru inginerii Ford să înveţe despre tehnologie şi să o utilizeze în beneficiul Ford.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

“Uzina din Michigan este deţinută integral de Ford. Vor fi angajaţii noştri şi vom avea licenţă pentru drepturile asupra tehnologiei. Asta este”, a explicat preşedintele executiv al Ford Motor.

În mai, directorul general al Ford, Jim Farley, declara că producătorii chinezi de vehicule electrice sunt principalii rivali ai companiei în acest sector, iar Ford are nevoie de un brand distinctiv sau de costuri mai scăzute pentru a depăşi companiile din China.

“Îi văd pe chinezi ca principalii competitori, nu pe General Motors sau Toyota. Chinezii vor fi centrul de putere”, a afirmat Farley.

Compania a anunţat recent că se aşteaptă în acest an la un profit operaţional ajustat între 9 şi 11 miliarde de dolari. Cifra include o pierdere anticipată de trei miliarde de dolari la divizia de vehicule electrice, Model e.

În primul trimestru din 2023, Ford a pierdut mai mult de 60.000 dolari per vehicul electric vândut.

Producătorul auto american are trei divizii: Ford Model e (vehicule electrice), Ford Blue (vehicule pe combustie) şi Ford Pro (vehicule comerciale şi servicii).

Comentarii

  1. Statele Unite, bully-ul cu taxa de protectie si lama la gat.
    Munca cinstita a murit acum vreo 60 de ani in US si uite cum ‘Third World’ a ajuns ‘Emergent Markets’ …

    V-am tot zis, cand se va satura piata muncii, vor incepe si titanii sa puna osul la treaba.

  2. Costurile cu materiile prime si salariile americanilor nu pot concura cu salariile si materiile prime ale chinezilor. Inovatia, inteligenta inglobata si calitatea produsului ar putea acoperi diferenta.

  3. Ioane, tu esti rusofil, nu incerca sa ne induci in eroare.

    Nu mai compenseaza nimeni diferenta. E vorba ca americanii sunt mult mai lenesi si mai putin pregatiti si chiar mai putin inteligenti si, paradoxal, mult mai lacomi(aici e Buba Bubelor).

    Una peste alta, teoria economica de pe piata n-are nici-o treaba cu realitatea.

    Capitalism (Auto)Sabotage all way through.

    Pana de curand, era mai profitabil asa … Acum au dat de Competitie, nasol …

    Cand esti singurul vanzator de branza din piata, iti permiti multe …

    Adica, daca vreti s-o zicem pe aia dreapta, Toyota vinde mai mult in America decat General Motors, despre ce vorbim ?

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.