Statele Unite nu sunt încă pregătite să concureze cu China în domeniul producţiei de vehicule electrice, spune șeful Ford

masini electrice Sursa foto: Lektri.co

Bill Ford, preşedintele executiv al Ford Motor, a avertizat că Statele Unite nu sunt încă pregătite să concureze cu China în domeniul producţiei de vehicule electrice, transmite agenția Reuters, citată de Agerpres.

“Ei s-au dezvoltat foarte rapid şi au construit vehicule electrice la scară largă şi acum le exportă”, a declarat Bill Ford, la CNN.

Acesta a adăugat: “Nu sunt aici, dar cred că vor veni la un moment dat. Trebuie să fim pregătiţi şi ne pregătim”.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

În februarie, grupul auto anunţa că intenţionează să investească 3,5 miliarde de dolari într-o fabrică pentru baterii folosite la vehiculele electrice în Michigan, într-o tranzacţie care implica utilizarea tehnologiei de la producătorul chinez de baterii CATL, iar senatorul american Marco Rubio a cerut Administraţiei Biden să analizeze acordul.

Bill Ford, care este strănepotul celui care a înfiinţat compania, Henry Ford, a apreciat că investiţia de la Michigan reprezintă o şansă pentru inginerii Ford să înveţe despre tehnologie şi să o utilizeze în beneficiul Ford.

“Uzina din Michigan este deţinută integral de Ford. Vor fi angajaţii noştri şi vom avea licenţă pentru drepturile asupra tehnologiei. Asta este”, a explicat preşedintele executiv al Ford Motor.

În mai, directorul general al Ford, Jim Farley, declara că producătorii chinezi de vehicule electrice sunt principalii rivali ai companiei în acest sector, iar Ford are nevoie de un brand distinctiv sau de costuri mai scăzute pentru a depăşi companiile din China.

“Îi văd pe chinezi ca principalii competitori, nu pe General Motors sau Toyota. Chinezii vor fi centrul de putere”, a afirmat Farley.

Compania a anunţat recent că se aşteaptă în acest an la un profit operaţional ajustat între 9 şi 11 miliarde de dolari. Cifra include o pierdere anticipată de trei miliarde de dolari la divizia de vehicule electrice, Model e.

În primul trimestru din 2023, Ford a pierdut mai mult de 60.000 dolari per vehicul electric vândut.

Producătorul auto american are trei divizii: Ford Model e (vehicule electrice), Ford Blue (vehicule pe combustie) şi Ford Pro (vehicule comerciale şi servicii).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Statele Unite, bully-ul cu taxa de protectie si lama la gat.
    Munca cinstita a murit acum vreo 60 de ani in US si uite cum ‘Third World’ a ajuns ‘Emergent Markets’ …

    V-am tot zis, cand se va satura piata muncii, vor incepe si titanii sa puna osul la treaba.

  2. Costurile cu materiile prime si salariile americanilor nu pot concura cu salariile si materiile prime ale chinezilor. Inovatia, inteligenta inglobata si calitatea produsului ar putea acoperi diferenta.

  3. Ioane, tu esti rusofil, nu incerca sa ne induci in eroare.

    Nu mai compenseaza nimeni diferenta. E vorba ca americanii sunt mult mai lenesi si mai putin pregatiti si chiar mai putin inteligenti si, paradoxal, mult mai lacomi(aici e Buba Bubelor).

    Una peste alta, teoria economica de pe piata n-are nici-o treaba cu realitatea.

    Capitalism (Auto)Sabotage all way through.

    Pana de curand, era mai profitabil asa … Acum au dat de Competitie, nasol …

    Cand esti singurul vanzator de branza din piata, iti permiti multe …

    Adica, daca vreti s-o zicem pe aia dreapta, Toyota vinde mai mult in America decat General Motors, despre ce vorbim ?

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.