Stellantis a anunţat că va părăsi până la finalul lui 2022 Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), ca parte a noii sale abordări cu privire la soluţionarea problemelor şi provocările în ceea ce priveşte mobilitatea viitoare, inclusiv îndepărtarea de activitatea tradiţională de lobby, transmite Reuters, citat de Agerpres.
Al patrulea producător auto mondial a informat că a lansat aşa numitul „Forum al libertăţii de mobilitate”, un spaţiu mai direct, public, pentru diversele entităţi implicate în probleme de mobilitate. Iniţial, forumul era planificat pentru începutul lui 2023, a precizat Stellantis.
Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile este principalul grup de lobby al industriei auto de la crearea sa, în 1991, unificând 16 producători majori europeni de maşini, camioane, autobuze şi şi vehicule comerciale.
Anul trecut, Stellantis a anunţat că intenţionează să investească pe plan global 35 de miliarde de dolari în producţia de vehicule electrice şi software până în 2025, pentru ca în 2030 să poată să comercializeze cinci milioane de vehicule electrice pe an. Compania intenţionează să lanseze 75 de modele electrice până în 2030 pentru mărcile sale Peugeot, Opel, Fiat, Alfa Romeo sau Maserati