Strategia lui Musk la Twitter: Un abonament cu preţ mai mare, dar fără reclame

Twitter Sursă foto: Unsplash

Un abonament cu preţ mai mare la Twitter nu va include reclame, potrivit unei postări pe platforma de socializare făcută de proprietarul acesteia, Elon Musk, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Miliardarul a mai spus că reclamele sunt ”prea frecvente pe Twitter şi prea mari” şi că se vor lua măsuri pentru a rezolva aceste probleme în săptămânile următoare.

Twitter nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii.

Twitter câştigă aproape 90% din veniturile sale din vânzarea de reclame digitale, iar Musk a atribuit recent ”o scădere masivă a veniturilor” organizaţiilor pentru drepturile omului care au făcut presiuni asupra companiilor mari pentru a-şi întrerupe reclamele pe Twitter.

La începutul lunii decembrie, Musk a anunţat că bifa albastră Basic de pe Twitter va avea jumătate din numărul de reclame şi că va oferi un nivel mai înalt, fără reclame, până în 2023.

Sursă foto: Unsplash

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *