Strategia lui Musk la Twitter: Un abonament cu preţ mai mare, dar fără reclame

Twitter Sursă foto: Unsplash

Un abonament cu preţ mai mare la Twitter nu va include reclame, potrivit unei postări pe platforma de socializare făcută de proprietarul acesteia, Elon Musk, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Miliardarul a mai spus că reclamele sunt ”prea frecvente pe Twitter şi prea mari” şi că se vor lua măsuri pentru a rezolva aceste probleme în săptămânile următoare.

Twitter nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Twitter câştigă aproape 90% din veniturile sale din vânzarea de reclame digitale, iar Musk a atribuit recent ”o scădere masivă a veniturilor” organizaţiilor pentru drepturile omului care au făcut presiuni asupra companiilor mari pentru a-şi întrerupe reclamele pe Twitter.

La începutul lunii decembrie, Musk a anunţat că bifa albastră Basic de pe Twitter va avea jumătate din numărul de reclame şi că va oferi un nivel mai înalt, fără reclame, până în 2023.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: