PickTwo, studioul de design și arhitectură specializat pe industria HoReCa, devine partener în acționariatul Red Angus Steakhouse.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Noua formulă de acționariat este împărțită între Dragoș Panait, fondatorul restaurantului, care păstrează 50% din afacere, și PickTwo, condus de Sebastian Mîndroiu, Radu Călin și Diana Dachin.

Red Angus Steakhouse a generat venituri de 2,6 milioane de lei, în 2024, și preconizează o creștere de 17% pentru anul 2025.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

„Atunci când pregătești designul unui local și ajuți fondatorii să transforme o viziune în realitate, se creează inevitabil o conexiune profundă. Așadar, atunci când a apărut oportunitatea de a intra în acționariatul Red Angus Steakhouse alături de Dragoș am zis “da”, la unison”, a declarat Sebastian Mîndroiu, fondator și Managing Partner PickTwo.

Alături de PickTwo, Red Angus Steakhouse intră într-un proces de transformare, ce presupune o schimbare la nivel de brand și spațiu, precum reamenajarea terasei și regândirea meniului.

Vor fi introduse noi preparate, opțiuni dedicate segmentului corporativ și un meniu de mic-dejun și brunch. De asemenea, vor fi introduse noi cocktailuri și băuturi fără alcool.

„Cu noul meniu, noul design și noua direcție de dezvoltare, Red Angus Steakhouse rămâne un reper pe scena restaurantelor din București, dar cu un aer actualizat pentru 2025 și dincolo de acest orizont.”, afirmă Dragoș Panait, fondator Red Angus Steakhouse. 

În plus, reprezentanții spun că planurile de dezvoltare includ extinderea brandului prin deschiderea unui bar „speakeasy”, fiind un concept care presupune intrarea într-un bar cu o parolă. 

Jumătate dintre clienți sunt cei din segmentul corporativ și jumătate consumatori individuali, având în total un număr de aproximativ 22.000 de clienți anual.