Supermarketul online Sezamo vrea să ajungă la 1.500 de comenzi în câteva luni, de la câteva sute de comenzi pe zi, în prezent

Sezamo

Supermarketul online Sezamo, parte a „unicornului” ceh Rohlik, vrea să ajungă la 1.500 de comenzi cât mai repede, Tomáš Chadzivasilis, CEO-ul Sezamo, estimând câteva luni. În prezent, Sezamo livrează câteva sute de comenzi pe zi, la o săptămână de la lansare.

Platforma a livrat în perioada de testare peste 25.000 de comenzi primite de la 8.000 de clienți și a fost construit pe baza feedbackului de la aceștia. Compania a colectat feedback de la clienți în mai multe etape de testare, atât intern, de la angajați, familii și prieteni, cât și extern, într-o perioadă cumulată de șase luni.

În prezent, compania livrează doar în București și Ilfov și nu are în plan momentan să extindă livrările către alte orașe. Flota Sezamo este compusă din 40 de mașini, dar capacitatea va putea crește în funcție de creșterea numărului de comenzi.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Printre cererile clienților se numără interesul față de produse locale, în special fructe, legume, carne și lactate, produse din categorii speciale, precum cele ECO, fără zahăr sau fără gluten, dar și branduri de larg consum. Astfel, Sezamo a adăugat peste 2.500 de produse noi în ofertă, atât de la producători locali, precum cafea de la Guido și carne de la VacaMuuu, cât și produse de tip supermarket. 

Tot în baza feedbackului, compania a introdus pe lângă livrarea standard și un serviciu unic în România – intervale de livrare de 15 minute, a extins zona de livrare cu 20 de localități din județul Ilfov și a introdus o nouă categorie dedicată veganilor, care conține peste 300 de produse alternative la carne și lactate. 

Reprezentanții companiei spun că pe faza feedback-ului de la clienți adaugă câte 400-500 de produse pe lună în platforma Sezamo. 

Intervalul de livrare de 15 minute a fost adoptat de peste 35% dintre clienți, care preferă să știe un moment mai clar al venirii curierului, astfel încât să economisească timp, în timp ce extinderea zonei de livrare a dus la acoperirea unui total de 85 de localități din județul Ilfov. 

Sezamo oferă peste 10.000 de produse direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și cele mai populare branduri de tip supermarket. Comanda este livrată în 3 ore sau la ora programată pentru un interval de livrare de 15 minute.

Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 metri pătrați situat în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie. Compania a investit în amenajarea depozitului circa 6 milioane de euro.

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, unul dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik se lansează în România în 2022, sub brandul Sezamo.

Compania a obținut statutul de unicorn în 2021. Cifra de afaceri a grupului a depășit 500 de milioane euro în 2021.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: