Tazz lansează Tazz Republic, un program de susținere a partenerilor din HoReCa în procesul de digitalizare și extindere

Redacția apr. 6, 2022 0 comentarii
Tazz Republic_Alin Serban_CEO Tazz

Platforma Tazz lansează primul său program de investiții, Tazz Republic, creat pentru a susține antreprenorii din HoReCa în procesul de digitalizare și extindere națională. Pe aceeași direcție alimentată permanent de inovație, Tazz lansează mai multe branduri virtuale sub umbrela Tazz Republic, care vor fi disponibile în mai multe orașe în care Tazz este prezent. Programul funcționează pe baza unui sistem de suport consolidat prin parteneriate pe termen lung și se desfășoară în trei etape importante.

„În primă fază, identificăm cele mai apreciate restaurante din orașele în care activăm, cu potențial să își extindă rețeta de succes și în alte orașe. Apoi, selectăm parteneri din țară care întrunesc toate condițiile necesare pentru a opera aceste rețete de succes, garantând cele mai înalte standarde de calitate, inclusiv o experiență de livrare similară cu cea din restaurantul de origine. La final, lansăm aceste branduri de succes prin aplicație în mai multe orașe din toată țara, iar ele devin branduri virtuale cu o nouă strategie de expansiune, care merge dincolo de orașul de origine” a declarat Alin Șerban, CEO Tazz.

Dei Frati, The Empanadas Factory, Fresh Kebab, Gyroserie, Untold Magic Burger și Nori Yakitori, primele branduri virtuale din Tazz Republic

Tazz Republic are în prezent 6 branduri virtuale, care au fost extinse prin aplicația Tazz într-un total de 11 de orașe din România până acum, număr în continuă creștere de la o lună la alta. În ceea ce privește numărul de restaurante din Tazz Republic, planurile de extindere ale programului urmăresc atingerea a 25 de branduri virtuale până la finalul anului în curs.

Printre primele branduri virtuale din Tazz Republic se numără The Empanadas Factory, un brand de origine argentiniană din Cluj-Napoca, lansat acum în 9 orașe din țară. Cu planuri de extindere și în alte orașe din țară, Fresh Kebab, cel mai de succes brand de kebab din Timișoara, s-a lansat virtual în Brașov și Cluj-Napoca, iar brandul bucureștean Gyroserie, cunoscut pentru produsele sale autentice grecești, în Brașov, Timișoara și Cluj-Napoca. Nori Yakitori, brandul creat de câștigătorul Master Chef 2017 Robert Petrescu din pasiune pentru bucătăria asiatică, s-a lansat pe Tazz inițial în Timișoara, iar acum se extinde virtual prin Tazz Republic și în Brașov și Cluj-Napoca. Considerat unul dintre cele mai bune restaurante italiene de la noi, Dei Frati din Brașov s-a lansat virtual în Timișoara, și urmează să fie lansat și în București și Cluj-Napoca.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.