Grupul Telekom România, unul din cei mai mari jucători de pe piața de telecomunicații din țara noastră, anunță că automatizează toate procesele pe care clienții le pot realiza pe website-ul companiei.
„Digitalizarea și orientarea către client reprezintă unii dintre cei mai importanți piloni ai companiei. Astfel, demersurile pe care le-am realizat în ultimii ani au fost pentru simplificarea proceselor și pentru a oferi abonaților noștri posibilitatea de a realiza cât mai multe operațiuni onlineVom continua să ne digitalizăm și să devenim o companie agilă, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor consumatorului modern”, a declarat Gabriel Trăistaru, Director Digitalizare în cadrul Telekom Romania.
Începând de astăzi, clienții interesați se pot porta în rețeaua Telekom 100% digital, indiferent dacă dețin o cartelă sau un abonament mobil. Procesul se realizează în trei pași și durează în medie cinci minute, iar clienții au la dispoziție două opțiuni: portare la un abonament din portofoliul Telekom Romania sau portare împreună cu achiziționarea unui smartphone din oferta disponibilă online.
De asemenea, clienții își pot reînnoi de acum abonamentul mobil din magazinul online. Aceștia pot alege abonamentul care răspunde cel mai bine nevoilor pe care le au în domeniul telecomunicațiilor, la care pot adăuga și un telefon mobil.
Atât în cazul portării, cât și al reînnoirii abonamentului împreună cu achiziționarea unui smartphone, perioada contractuală pentru abonamentul mobil este de 24 de luni, iar dispozitivul poate fi achitat integral sau în rate lunare egale, în același interval de timp. Taxa de livrare este standard, de 3,57 euro (TVA inclus), calculat la cursul euro din luna emiterii facturii.
Telekom România este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România. Telekom aparţine Deutsche Telekom.
Telekom România a anunţat în aprilie o creştere a numărului de abonamente de telefonie mobilă anul trecut, de 6,3%, până la 1,65 milioane abonaţi, până la finalul anului trecut, și un total de 3,64 milioane de clienți.