Temu şi Shein intenţionează să crească preţul produselor și reduc drastic cheltuielile cu publicitatea digitală în SUA

moda, moda fast fashion, shein, temu Sursa foto: colaj G4Media

Piaţa online chineză Temu şi retailerul de modă rapidă Shein, doi dintre cei mai mari agenţi de publicitate de pe reţelele de socializare din Statele Unite, îşi reduc drastic cheltuielile cu publicitatea digitală din SUA, arată datele din industrie, ceea ce reprezintă o lovitură pentru companiile de tehnologie precum Facebook şi YouTube ale Meta, scrie Reuters.

Vânzătorii cu amănuntul online, care expediază produse la preţuri reduse fabricate în China direct către cumpărătorii din SUA, au fost până de curând în plină expansiune publicitară, vizând cumpărătorii mai tineri şi mai economi în mediile digitale.

Ordinul executiv al preşedintelui american Donald Trump de la începutul acestei luni ameninţă această afacere. Începând cu 2 mai, mărfurile în valoare de sub 800 de dolari expediate din China şi Hong Kong nu vor mai fi scutite de taxe vamale.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Temu şi Shein intenţionează să crească preţurile produselor săptămâna viitoare, deoarece eliminarea acestei scutiri „de minimis” de la taxele de import creşte costurile pentru companii.

De asemenea, acestea reduc cheltuielile de publicitate pe majoritatea platformelor, potrivit a două firme de marketing digital care măsoară cheltuielile de publicitate.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Media zilnică a cheltuielilor de publicitate ale Temu în SUA pe Facebook, Instagram, TikTok, Snap, X şi YouTube a scăzut cu 31% în cele două săptămâni cuprinse între 31 martie şi 13 aprilie, comparativ cu cele 30 de zile anterioare, a estimat Sensor Tower, care urmăreşte aceste cheltuieli.

Media zilnică a cheltuielilor de publicitate ale Shein în SUA pe Facebook, Instagram, TikTok, YouTube şi Pinterest a scăzut cu o medie colectivă de 19% în aceeaşi perioadă, a adăugat acesta.

Temu a redus brusc anunţurile pe Google Shopping începând cu 12 aprilie, după o creştere accentuată în primul trimestru, a declarat Mark Ballard, director de cercetare în marketing digital la Tinuiti.

Meta a refuzat să comenteze. Google, Shein şi Temu nu au fost disponibile imediat pentru comentarii.

 

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.