TikTok calcă pe urmele Facebook şi începe să-şi doteze reţeaua socială cu funcţii adiacente, printre care una de comerţ electronic şi alta de recrutare a angajaţilor.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

ByteDance, compania chineză care deţine TikTok, a început colaborarea cu mai multe branduri din Europa, pentru a testa o funcţie de comerţ electronic, prin care companiile îşi pot vinde direct produsele în TikTok.

În fapt, Douyin, versiunea TikTok pentru piaţa chineză, are de mult timp funcţii de e-commerce, care s-au dovedit deja a fi un mare succes. În primul an, acestea au generat 26 de miliarde de dolari din vânzări.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Compania-mamă, ByteDance, încearcă acum să reproducă succesul şi în restul lumii, începând cu Europa. Deşi a mai cochetat sporadic cu ideea de comerţ electronic, TikTok va implementa acum aceste funcţii la nivelul întregii platforme.

În acelaşi timp, TikTok a început testarea unui instrument prin care companiile pot recruta angajaţi, iar oamenii îşi pot găsi loc de muncă.

În această fază, instrumentul nu este integrat în platforma socială, ci ia forma unei pagini web separate, unde brandurile pot lista job-urile disponibile. De asemenea, în cadrul testului, noua funcţionalitate a fost activată doar pentru un număr limitat de companii.

Utilizatorii TikTok îşi pot posta CV-ul pe pagina noului serviciu. Însă, spre deosebire de serviciile tradiţionale de recrutare, aici accentul este pus pe prezentarea personală în format video.

CV-urile video vor putea fi postate şi pe profilul personal din cadrul platformei sociale.