Rottaprint, tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și folii imprimate în România, companie de familie cu acționariat 100% local, anunță că a raportat pentru trimestrul al treilea din 2025 o cifră de afaceri de peste 28 milioane de euro, peste 22% generată de exporturi.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Produsele companiei ajung în 16 țări din Europa, Asia și SUA, Germania și Ungaria fiind principalele piețe externe pentru Rottaprint.
„Rezultatele acestui trimestru confirmă stabilitatea businessului nostru și relevanța investițiilor pe care le facem constant în tehnologie, calitate și sustenabilitate. Într-o perioadă în care piața locală este marcată de incertitudini, exporturile și inovația în soluțiile flexibile pentru etichete și folii imprimate rămân principalele motoare de performanță financiară”, declară Cristi Nechita-Rotta, Director General Rottaprint.
Cele mai bune performanțe au fost înregistrate în industriile lactatelor, mezelurilor și în sectorul chimic, unde cererea pentru soluții de ambalare durabile continuă să crească.
„Investițiile în modernizarea liniei de producție și în tehnologii care sporesc calitatea și eficiența proceselor se reflectă direct în performanța financiară și în satisfacția clienților,” a adăugat Cristi Nechita-Rotta.
Pentru întregul an 2025, Rottaprint estimează o cifră de afaceri de peste 40 de milioane de euro, susținută de creșterea exporturilor și de investițiile planificate de aproximativ 3 milioane de euro în utilaje noi și modernizarea celor existente.
Rottaprint, companie românească înființată în urmă cu peste 34 de ani, are sediul în Apahida, jud. Cluj, și deține în prezent 2 centre logistice în România: Brașov și Ilfov și 2 centre logistice în Ungaria și Germania. În 2024, Rottaprint a livrat produse în 15 țări din Europa, SUA și Asia.

Sursa foto: Facebook / Rottaprint