Tranzacție. Lanțul polonez de magazine alimentare Żabka intră pe piața din România, după achiziția distribuitorului de produse alimentare DRIM Daniel Distribuție FMCG

alimente mancare, preturi mancare, retail, produse alimentare, industria agroalimentara Foto: David Izquierdo/ Dreamstime.com

Żabka Group, lanțul de magazine din Polonia, a cumpărat un pachet majoritar de acțiuni, formând un parteneriat cu unul dintre cei mai importanți jucători de distribuție FMCG din România, DRIM Daniel Distributie, se arată în anunțul companiei. Tranzacția este supusă aprobărilor obișnuite de reglementare.

„Intrarea Grupului Żabka pe piața din România este rezultatul dezvoltării consecvente a unui concept și a unui ecosistem de convenience cu potențial de extindere pe piețele europene. Expansiunea internațională se aliniază cu strategia de creștere cuprinzătoare adoptată de Grup în 2021. După obținerea aprobărilor pentru tranzacție, prioritatea va fi continuarea unei dezvoltări accelerate a DRIM, determinată de combinarea poziției puternice pe piață a DRIM cu expertiza în retail de proximitate și puterea financiară a Grupului Żabka”, potrivit Żabka Group.

Compania transmite că istoricul de creștere și potențialul de dezvoltare viitoare al pieței românești, împreună cu profilul de consumator similar cu cel polonez, poziționează România ca o direcție geografică naturală pentru extinderea Grupului. Acest pas vine în urma unei analize aprofundate a pieței românești și a unor studii privind preferințele consumatorilor locali. Prin prezența operațională pe această piață, Grupul Żabka va dobândi cunoștințe și experiență, permițând luarea unor decizii informate în ceea ce privește potențialele investiții ulterioare în România și selectarea zonelor potrivite pentru dezvoltare din portofoliul larg al Grupului.

DRIM Daniel Distributie este o companie de familie cu experiență în industrie și a devenit una dintre cele mai mari rețele de distribuție a produselor de larg consum de pe piața locală, având peste 800 de angajați și aprovizionând aproximativ 12.000 de magazine tradiționale de retail.

Foto: David Izquierdo/ Dreamstime.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *