Compania de Drumuri a primit o singură ofertă la contractul pentru proiectarea a trei noi poduri peste Prut între România și Republica Moldova. Total Business Land a depus o ofertă pentru proiectarea podurilor de la Stânca-Costești, județul Botoșani, Bumbăta și Fălciu în județul Vaslui, a transmis secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu. Contractele de proiectare pentru cele trei poduri noi includ și soluțiile pentru legăturile la infrastructura rutieră existentă și amenajarea noilor puncte de frontieră România-Republica Moldova. De asemenea, Scrioșteanu reamintește că, la Albița, cea mai importantă vamă cu Republica Moldova va fi construit un nou pod cu 2 benzi/sens urmând ca după recepție podul actual să fie demolat, iar la Ungheni se va lansa licitația pentru execuția podului rutier peste Prut în continuarea Autostrăzii Unirii (A8) :

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

,,Oferte pentru 3 poduri noi peste Prut

Pentru proiectarea a 3 poduri rutiere noi peste Prut, conform planului comun de acțiuni care vizează creșterea capacității de transport între România și Republica Moldova, până la termenul limită de depunere, au fost depuse 3 oferte de către SC Total Business Land SRL.

Este vorba de depunerea ofertelor pentru proiectarea următoarelor poduri rutiere peste Prut, pentru care ofertantul are la dispoziție câte 6 luni pentru fiecare contract și o valoare cumulată estimată la 1.512.606 lei, fără TVA:

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

-Pod nou Stânca-Costești

-Pod nou Bumbăta-Leova

-Pod nou Fălciu-Leca. În cadrul acestor obiective de investiții, se vor implementa cel puțin următorii indicatori tehnico-economici:

pod rutier nou

drum de legătură la infrastructura existentă

punct control frontieră. Reamintesc faptul că am reabilitat deja primul pod peste Prut după Revoluție, Galați (RO) – Giurgiulești (MD) și am demarat procedurile și pentru Reabilitarea podurilor:

Albița (RO) – Leușeni (MD): lucrările presupun demolarea podului vechi și reconstrucție pod nou pe 4 benzi

Sculeni (RO) – Sculeni (MD)

Oancea (RO) – Cahul (MD)

Construcția unui pod nou la nivel de autostradă:

Ungheni (RO) – Ungheni (MD)” – Ionel Scrioșteanu.

Guvernul urmează să aprobe proiectul Podului peste Prut de la Ungheni, parte din Autostrada Unirii – A8, primul pod cu 4 benzi între România și Republica Moldova, costul investiției fiind de aproximativ 200 de milioane lei, fonduri europene din Programul CEF – Connecting Europe Facility. Primul pod peste Prut dintre România și Republica Moldova proiectat la 4 benzi va avea o lungime de 260 de metri, iar durata execuției este stabilită la 24 de luni, potrivit Notei de Fundamentare. După aprobarea în Guvern, CNAIR poate lansa licitația pentru execuția lucrărilor.