Companiile care vor să afişeze bife speciale pe Twitter pentru contul propriu şi conturile angajaţilor trebuie să plătească de la 1.000 de dolari în sus pe lună, relatează News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Marele plan de creştere a veniturilor Twitter, anunţat anterior de Elon Musk, este acum lansat oficial. Se numeşte Verification for Organisations şi permite organizaţiilor „să se diferenţieze în cadrul platformei”.

Pagina de profil a unei companii din cadrul programului va afişa un simbol cu logo-ul companiei. Acelaşi simbol va apărea în orice pagină în care apare numele de utilizator respectiv. Abonamentul lunar costă 1.000 de dolari.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

În plus, companiile pot include şi conturile unora dintre propriiu angajaţi în program, care vor beneficia de acelaşi simbol. Pentru fiecare angajat se vor plăti, în plus, 50 de dolari pe lună.

Planul lui Elon Musk nu este primit cu acelaşi entuziasm de toată lumea. Deja mai multe mari publicaţii din Statele Unite, printre care New York Times şi Los Angeles Times, au anunţat că nu au de gând să plătească pentru noul program de verificare.