UMB a câștigat și ultimul lot al Autostrăzii Bacău – Pașcani și va lucra pe toate cele 10 loturi de la Buzău până la Pașcani

Autostrada București Nord Lot 2 UMB asfaltare

UMB a câștigat și ultimul lot al Autostrăzii Bacău – Pașcani, constructorul băcăuan având practic contracte semnate sau câștigate pe toate cele 10 loturi dintre Buzău și Pașcani (de la Ploiești la Buzău, pe primele două loturi lucrează Pizzarotti-Retter și Trace-Coni, iar lotul 3 este blocat de contestații). Astfel, CNAIR a finalizat procedura pentru desemnarea constructorilor pe toate cele 13 loturi ale Autostrăzii Moldovei, cel mai important contract de infrastructură rutieră din UE finanțat prin PNRR, borna pentru această etapă fiind 2023 respectiv 2026 pentru finalizarea lucrărilor.

Tronsonul Mircești – Pașcani are o lungime de 28 de kilometri și include nodul turbion de la Pașcani, la intersecția cu Autostrada Unirii A8. Ultimul lot al Autostrăzii Moldovei A7 are termen de finalizare de 30 de luni, a anunțat joi șeful CNAIR Cristian Pistol.

„Am finalizat desemnarea constructorilor pe toți cei 320 de km ai A7 (Ploiești – Pașcani), a căror construcție este finanțată prin PNRR! Constructorul român UMB Spedition a câștigat și ultimul lot al secțiunii Bacău – Pașcani. Lotul 3 (Mircești – Pașcani) are o lungime de 28 de km și trebuie finalizat în 30 de luni de la semnarea contractului.

Suma de 1,76 miliarde de lei, fără TVA, asigurată prin PNRR, va fi folosită inclusiv pentru construcția a 38 de poduri și pasaje. Dacă în decurs de 10 zile nu vor fi depuse contestații putem începe procedurile pentru semnarea contractului. Toate cele 13 loturi finanțate prin PNRR ale Autostrăzii Moldova (A7), cu o lungime totală de 320 de km, au constructori desemnați. Contractele pentru construcția a 7 loturi au fost deja semnate:

– Dumbrava – Mizil (21 km)

– Mizil – Pietroasele (28,35) km

– Buzău – Vadu Pașii (4,6 km)

– Mândrești Munteni – Focșani Nord (10,94 km)

– Focșani – Domnești Târg (35,60 km)

– Domnești Târg – Răcăciuni (38,78 km)

– Răcăciuni – Bacău (21,52 km)

Pe 4 loturi a început deja construcția:

– Dumbrava – Mizil (21 km)

– Mizil – Pietroasele (28,35 km)

– Buzău – Vadu Pașii (4,6 km)

– Mândrești Munteni – Focșani Nord (10,94 km)”, a transmis Pistol.

Constructorii care au depus oferte pentru Lotul 3 (28.09 km): Mirceşti (jud. Iaşi) – Paşcani (jud. Iaşi)

1. Asocierea S.C. DANLIN XXL S.R.L. – S.C. INTERTRANSCOM IMPEX S.R.L. (Romania)
2. Asocierea S.C. SA & PE CONSTRUCT S.R.L. – S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. (Romania)
3. NUROL INSAAT VE TICARET ANONIMA SIRKETI (Turcia)
4. IC ICTAS INSAAT SANA YI E TICARET A.S. (Turcia)
5. KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI ve Tic.A.S (Turcia)
6. MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. (Turcia)
7. MAPA INSAAT VE TICARET ANONIMA SIRKETI (Turcia)
8. AUTOMAGISTRAL PIVDEN (Ucraina).

Comentarii

  1. Probabil ca asta este garantia ca in sfarsit se va merge si in moldova pe autostrada si ca nu doar ardealul sau muntenia merita autostrada.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *