Un hotel din Otopeni a fost închis pentru 5 luni de ANPC și amendat cu 50 de mii de lei

ANPC

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a amendat cu 50.000 de lei Nord Airport Hotel din Otopeni şi a dispus oprirea activităţii pentru o perioadă de 5 luni din cauza unor deficienţe majore constatate în timpul unui control, informează, vineri, ANPC.

Comisarii ANPC au efectuat controlul la operatorul Nord Airport Hotel, care desfăşoară activităţi hoteliere şi alte facilităţi de cazarea, în data de 19 septembrie 2024, transmite Agerpres.

Astfel, în urma verificărilor au fost identificate deficienţe majore, precum:

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

1.⁠ ⁠Lipsa autorizațiilor și avizelor necesare emise de Ministerul Turismului, Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (DSVSA), Direcția de Sănătate Publică (DSP), Primăria orașului Otopeni și Inspectoratul pentru Situații de Urgență (ISU).

2.⁠ ⁠Lipsa igienei în camerele de cazare, constatându-se saltele pătate și deteriorate, fără protecții adecvate pentru saltele și perne.

3.⁠ ⁠Lipsa mapelor informative pentru turiști în camerele de hotel, necesare pentru informarea corectă asupra serviciilor prestate.

4.⁠ ⁠Absența plaselor împotriva insectelor la ferestre, aspect esențial pentru protecția și confortul oaspeților.

5.⁠ ⁠În toate băile din unitate, produsele cosmetice disponibile nu aveau traducerea în limba română a elementelor de informare și avertizare, motiv pentru care s-a dispus retragerea acestora din toate camerele.

6.⁠ ⁠Nereguli la recepție: nu se întocmeau fișe de cazare pentru turiști, iar informațiile referitoare la tarifele practicate pentru fiecare tip de cameră lipseau.

7.⁠ ⁠În hotel erau cazate persoane străine fără formalități de cazare întocmite. Reprezentantul societății a comunicat echipei de control că nu există persoane cazate, contrar celor constatate.

8.⁠ ⁠Subsolul hotelului era într-o stare insalubră, fiind identificate rozătoare decedate și în stare de putrefacție. Nu au fost prezentate procese verbale de deratizare și dezinsecție, iar spațiul era plin de obiecte vechi depozitate haotic.

9.⁠ ⁠Echipamentul de joacă de pe terasa de la parter era neigienizat, prezentând pete de rugină, pânze de păianjen și acumulări de impurități.

ANPC precizează că nu au fost prezentate procese verbale de deratizare şi dezinsecţie, iar spaţiul era plin de obiecte vechi depozitate haotic.

Nu în ultimul rând, echipamentul de joacă de pe terasa de la parter era neigienizat, prezentând pete de rugină, pânze de păianjen şi acumulări de impurităţi.

“Având în vedere gravitatea deficienţelor constatate, ANPC a dispus oprirea temporară a activităţii Nord Airport Hotel pentru o perioadă de 5 luni şi a aplicat o *amendă în cuantum de 50.000 lei”, se menţionează în comunicatul ANPC.

Autoritatea de control reiterează importanţa respectării normelor legale şi a standardelor de calitate şi siguranţă în prestarea serviciilor hoteliere, pentru a asigura protecţia consumatorilor şi pentru a menţine un mediu sigur şi confortabil pentru toţi turiştii.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: