Una caldă, una rece. Unilever a investit 48 milioane de euro în fabrica de alimente din Ploiești, dar anunță că asta va duce la relocarea producției de detergenți către alte fabrici

unilever foto Foto: Unilever, Facebook

Gigantul Unilever a anunțat, vineri, că a investit 48 de milioane de euro în ultimii trei ani în fabrica din Ploieşti şi a extins fabrica de produse alimentare. Însă, din acest motiv, producția de detergenți aflată în prezent în această fabrică va fi mutată către alte fabrici, până la finalul lui 2024.

Fabrica de produse alimentare din Ploieşti a fost extinsă de la 6.000 mp la 17.000 mp și are acum o capacitate de producţie anuală de peste 40.000 de tone. Dispune de 28 de linii de fabricaţie şi ambalare, accesând noi tehnologii în materie de echipamente.

„Prin investiţia în producţia alimentară, Unilever Ploieşti răspunde cererii tot mai diversificate a consumatorilor. Astăzi, portofoliul fabricii a crescut de la 70 la peste 1.000 de produse, inclusiv condimente Knorr, Delikat, supe, sosuri şi dressing-uri pentru salate Knorr. Produsele fabricate la Ploieşti sunt vândute în majoritatea ţărilor europene”, arată compania.

„Liniile de producţie din Ploieşti realizează unele dintre cele mai apreciate produse alimentare din portofoliul nostru regional. Această direcţie este în concordanţă şi cu nevoia economică de produse alimentare, fabrica producând acum sortimente diverse pentru peste 20 de ţări din regiune”, declară Ramona Pârvescu, Head of Country Unilever România.

Cu toate acestea, compania afirmă că planul este ca producţia de detergenţi pudră de pe platforma din Ploieşti să fie relocată către alte fabrici Unilever de la finalul anului 2024, Grupul urmând a sprijini angajaţii pe parcursul întregului proces de tranziţie.

„Colegii reprezintă principala noastră prioritate în momentul de faţă şi ne concentrăm eforturile pentru a găsi cele mai bune soluţii pentru aceştia”, adaugă Gabriel Oprea, directorul fabricii din Ploieşti.

În prezent, Unilever are în România o echipă formată din peste 1.500 de persoane.

Foto: Unilever, Facebook

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *