Un proiect de extindere a unor părți ale Canalului Suez este de așteptat să fie finalizat după doi ani de lucrări în iulie 2023, a declarat duminică președintele Autorității Canalului Suez (SCA), citat de Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

SCA a anunțat planuri accelerate de a extinde un al doilea canal al canalului și de a lărgi un canal existent după ce nava container Ever Given a eșuat și a blocat calea navigabilă timp de șase zile anul trecut.

“Proiectul va fi finalizat în 24 de luni. Am început în iulie 2021 și, dacă Dumnezeu vrea, vom termina în iulie 2023”, a declarat președintele Osama Rabie în marginea unui eveniment din Dubai.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Navele trec prin canal în convoi, iar extinderea celei de-a doua benzi ar crește capacitatea cu șase nave, a spus Rabie, fără a oferi mai multe detalii.

Cei mai sudici 30 de km ai canalului, unde Ever Given a eșuat, urmează să fie lărgiți cu 40 de metri spre est și adânciți la 24 de metri de la 20 de metri, conform planurilor anunțate anterior.

„Acest lucru va îmbunătăți navigația navelor cu 28% în această parte dificilă a canalului”, a spus Rabie.Autoritatea Canalului Suez și companiile sale dezvoltă întregul proiect, a spus el.

Întrebat despre transporturile de combustibil sau petrol iranian care trec prin Canalul Suez, în ciuda sancțiunilor SUA asupra vânzărilor de petrol iranian, el a spus: „Nu există nicio discriminare când vine vorba de un pavilion de țară pe nave, iar petrolul iranian trece chiar prin canal”.