Unicornul românesc UiPath a anunțat luni că a achiziționat Re:infer, o companie britanică fondată în 2015, care va ajuta compania să automatizeze interpretarea documentelor și comunicațiilor.
În ziua de astăzi, peste 80% din datele întreprinderilor sunt nestructurate, ceea ce înseamnă că nu pot fi ușor analizate și utilizate pentru a îmbunătăți operațiunile sau rezultatele afacerii. Aceste date sunt stocate în multe forme, de la e-mailuri, documente, jurnalele de chat, la mesaje sociale și multe altele, crescând cu o rată de peste 55% pe an. Organizațiile trebuie să abordeze aceste forme de comunicare, deoarece acestea sunt principalele mijloace pe care clienții le folosesc pentru a interacționa cu ele. Fiecare conversație cu clientul conține informații valoroase despre preferințele și nevoile clientului și despre produsele, serviciile și procesele organizației.
Re:infer utilizează tehnologia de învățare automată (ML) și procesarea limbajului natural (NLP) pentru a extrage contextul din mesajele de comunicare și a le transforma în date. Re:infer permite utilizatorilor să implementeze modele personalizate de învățare automată pentru a analiza documentele și datele de comunicații generate de o afacere tipică în fiecare zi – date pierdute sau ignorate anterior din cauza limitărilor de procesare.
De exemplu, 129 de miliarde de e-mailuri de afaceri sunt trimise anual. Probabil că există oameni în fiecare companie care triază e-mailurile primite și decide cine trebuie să răspundă. În canalele de comunicații cu volum mare, cum ar fi căsuțele poștale partajate și canalele de chat, Re:infer permite clasificarea personalizată, prioritizarea, extragerea datelor și rutarea (către departamentul sau individul corespunzător) fiecărui mesaj, ceea ce eliberează angajatul și îi permite să facă o muncă mai productivă.
„Automatizarea interpretării documentelor și a datelor de comunicații face legătura între oameni și sistemele de tehnologie a informației, și între datele structurate și nestructurate, pentru a accelera eforturile de transformare digitală în întreprindere”, a declarat Dr. Ed Challis, CEO și co-fondator al Re:infer.
Re:infer a fost fondată în 2015 de oamenii de știință de la laboratorul de cercetare AI de la University College London.