UniCredit Bank anunță că lansează Virtual Mailbox, un canal de comunicare digital, unidirecțional pentru notificări legate de contractul încheiat cu banca, potrivit unui comunicat de presă. Soluția va putea fi utilizată în special atunci când clientul nu a comunicat băncii o adresă de e-mail validă sau nu utilizează aplicațiile Mobile/Online Banking.
„Întrucât ne dorim să fim activ implicați în proiecte de sustenabilitate și protejare a mediului, conform cu angajamentele noastre privind politica de ESG (Environment, Social & Governance), scrisoarea clasică pe hârtie va deveni virtuală, putând fi vizualizată prin accesarea noului canal de comunicare, Virtual Mailbox”, a declarat Antoaneta Curteanu, vicepreședinte executiv retail UniCredit Bank.
Potrivit comunicatului de presă, autentificarea se face pe baza numelui de utilizator, o parolă și un cod primit pe telefonul mobil, declarat în relație cu banca. Accesul la internet este oferit gratuit clienților în unitățile teritoriale ale UniCredit Bank din toată țara.