Vânzările Carrefour în România au ajuns la 2,9 miliarde de euro, în 2023, o creștere de 7% față de anul trecut

Carrefour, retailer, industrie, companie Sursa foto: Facebook

Grupul francez Carrefour a realizat vânzări care includ TVA în creștere cu 7%, la 2,9 miliarde euro în România, ocupând primul loc în Europa în ceea ce privește dinamica pieței la nivel european, potrivit unui comunicat de presă al companiei.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Anul 2023 reprezintă o bornă pentru Carrefour România – nu numai că am finalizat achiziția Cora, ci am obținut și o creștere remarcabilă de 7% a cifrei de afaceri de la an la an, cea mai mare creștere din regiune. Această realizare este o dovadă a forței și rezilienței operațiunilor noastre într-un mediu dificil, marcat încă de inflație. În conformitate cu strategia Grupului, vom continua să ne menținem disciplina financiară strictă și să investim în expansiune, derulând campanii comerciale țintite, dezvoltând marca proprie și realizând finalizarea integrării Cora”, a declarat Régis Moratin, chief financial officer Carrefour România.

La nivel de grup vânzările Carrefour au înregistrat  o creștere de 10,2% pe o bază comparabilă (LFL) în T4. Acestea au ajuns la 25.055 milioane de euro înainte de IAS 29, o creștere de 6,6% la rate de schimb constante. Această creștere include un efect negativ al benzinei de -3,0% și un efect calendaristic negativ de -0,8%.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

Potrivit comunicatului, în România (+4,7% LFL), creșterea a rămas puternică pe parcursul trimestrului (după +4,5% LFL în T3), în ciuda unei baze comparabile ridicate (+17,8% LFL) și datorită încetinirii inflației. Trimestrul a fost marcat de integrarea rețelei de magazine Cora. În urma achiziției operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour a ajuns, la acel moment, la aproximativ 450 de magazine în 113 orașe din țară.

Produsele marcă proprie Carrefour au reprezentat 36% din vânzările de produse alimentare la nivel de grup în 2023, în creștere cu 3% față de 2022, iar în online valorea brută a mărfurilor (GMV) din e-commerce a crescut cu 26%, la 5,3 miliarde de euro.

Comentarii

  1. Comertul prospera cata vreme cresterea economica romaneasca este pe baza de imprumut si consum, nu de productie.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.