Vânzările cu amănuntul din SUA au crescut cu 8,5% în sezonul de cumpărături de sărbători din acest an

magazin plastic fructe sacosa cumparaturi Sursa Foto: Pexels

Vânzările cu amănuntul din SUA au crescut cu 8,5% în timpul sezonului de cumpărături de sărbători din acest an, de la 1 noiembrie până la 24 decembrie, potrivit unui raport publicat duminică de Mastercard, susţinute de creşterea traficului prin magazine, pe fondul preocupărilor legate de lipsurile de produse din lanţul de aprovizionare şi de creşterea numărului de cazuri de Covid-19, precum şi de comerţul electronic, transmite Reuters, citat de News.ro.

Vânzările online din SUA au crescut cu 11% în sezonul de cumpărături de sărbători din acest an, potrivit raportului Mastercard SpendingPulse, subliniind încă o dată rolul pandemiei de Covid-19 în transformarea obiceiurilor de cumpărături ale clienţilor.

Vânzările de comerţ electronic din perioada sărbătorilor au reprezentat 20,9% din totalul vânzărilor cu amănuntul în acest an, arată datele, menţionând că sectorul continuă să înregistreze o creştere, deoarece consumatorii se bucură de uşurinţa de a naviga şi de a cumpăra în confortul casei lor.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

”Cumpărătorii au fost dornici să-şi asigure cadourile înainte de aglomeraţia din magazine, discuţiile despre lanţurile de aprovizionare şi problemele legate de de forţei de muncă trimiţând consumatorii online şi către magazine”, a declarat un consultant senior al Mastercard, Steve Sadove, într-un comunicat.

Sectoare precum cel al bijuteriilor şi cel al electronicelor au continuat să înregistreze o creştere, deoarece o reducere a cheltuielilor cu mesele în oraş, călătoriile şi petrecerea timpului liber i-a încurajat pe cumpărători să facă alte achiziţii.

Vânzările de bijuterii au crescut cu 32% faţă de 2020, iar vânzările de electronice au urcat cu 16,2%, se arată în raport.

Raportul SpendingPulse urmăreşte cheltuielile combinând activitatea de vânzări din reţeaua de plăţi Mastercard cu estimări de plăţi în numerar şi alte forme de plată, dar exclude vânzările de automobile.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: