Volvo Cars, producător auto suedez, a raportat luni o scădere de 11% a vânzărilor în aprilie, sub 60 de mii de mașini, față de anul precedent, ceea ce a dus la scăderea acțiunilor sale, potrivit publicației Reuters.
Volvo Cars, care este deținută majoritar de compania chineză Geely, a declarat că vânzările de mașini complet electrice au scăzut cu 32% și reprezintă 20% din volumul total al vânzărilor.
Vânzările de automobile electrificate în ansamblu, inclusiv hibrizii plug-in, au scăzut cu 16%, reprezentând 45% din totalul vânzărilor.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Volvo Cars, aflată sub presiunea noilor tarife impuse de președintele american Donald Trump, jonglează cu sarcina de a lucra cu Geely pentru a reduce costurile, încercând în același timp să vândă mașini consumatorilor americani, care preferă hibrizii și modelele cu motor cu combustie.
Compania cu sediul în Suedia, alături de colegii europeni, dorește să câștige clienții chinezi, în ciuda concurenței din partea producătorilor auto locali care oferă vehicule electrice mai accesibile.
Volvo Cars și-a retras previziunile de profit pentru următorii doi ani din cauza taxelor vamale și acțiunile au scăzut cu 3% în cursul dimineții, ducând scăderea de la începutul anului la 29%.