Veniturile Telekom Mobile au crescut în primul semestru cu 3,1%, la 156,6 milioane de euro, faţă de aceeaşi perioadă a anului 2021

telekom

Veniturile Telekom Mobile au crescut în primul semestru cu 3,1%, la 156,6 milioane de euro, faţă de aceeaşi perioadă a anului 2021. La 30 iunie 2022, Telekom Romania Mobile înregistra 3,94 milioane de clienţi, în creştere cu 11,3% faţă de anul precedent, scrie News.ro.

„Performanţa Telekom Mobile s-a reflectat în rezultate pozitive pentru achiziţia şi retenţia clienţilor. În trimestrul 2 2022, veniturile au crescut cu 4,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2021, până la 78,2 milioane de euro, luând în considerare referinţa de raportare fără impactul operaţiunilor wholesale (MVNO) şi alte venituri legate de operaţiunile fixe. Pentru primele şase luni ale anului, veniturile au fost de 156,6 milioane de euro, în creştere cu 3,1% faţă de anul precedent”, anunţă compania.

În al doilea trimestru, EBITDA s-a dublat faţă de T2 2021, ajungând la 13,7 milioane de euro, în timp ce, pentru perioada de şase luni, creşterea a fost de 165% faţă de primele şase luni ale anului precedent, ajungând la 25,4 milioane de euro.

La 30 iunie 2022, Telekom Romania Mobile înregistra 3,94 milioane de clienţi, în creştere cu 11,3% faţă de anul precedent. În cel de-al doilea trimestru al anului curent, operatorul a marcat aproape 120.000 de noi utilizatori în valoare absolută.

Compania a avut la finalul trimestrului 1,78 milioane de abonaţi, în creştere cu 5,3% faţă de T2 2021, şi 2,15 milioane de utilizatori prepaid, în creştere cu 16,8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

De asemenea, Telekom Mobile a făcut paşi decisivi pentru a deveni un operator digital. Numărul de clienţi care primesc factura în format electronic a crescut cu 11% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar numărul de plăţi digitale a crescut, de asemenea, cu 18% faţă de T2 2021. În plus, compania a crescut cu 43% numărul proceselor automatizate cu ajutorul roboţilor (RPA), comparativ cu aceeaşi perioadă din 2021, ceea ce contribuie atât la simplificarea experienţei clienţilor, cât şi a muncii angajaţilor companiei.

„Încă traversăm o perioadă de incertitudine. În al doilea trimestru al anului, rata inflaţiei a crescut până la 15% în iunie 2022, ceea ce a pus o presiune şi mai mare asupra companiilor locale. În plus, creşterea numărului de cazuri de Covid din ultimele săptămâni înseamnă că încă mai avem de luptat cu această pandemie. O veste bună a venit la sfârşitul primului trimestru al anului, deoarece PIB-ul a crescut cu 6,5% faţă de anul precedent. Sunt sigur că România va reuşi să treacă peste aceste obstacole şi să îşi menţină creşterea economică”, a declarat Nicolas Mahler, chief financial officer Telekom Romania Mobile.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *