Vodafone a deschis primul magazin EasyTech Noul concept de retail aduce mai multă interactivitate și de cinci ori mai multe produse pentru clienți (P)

Magazin Vodafone EasyTech (2)

Vodafone a lansat primul magazin EasyTech marcând, astfel, începutul unei noi etape din procesul de transformare într-o companie de tehnologie, care presupune regândirea experienței oferite clienților în întregul lanț de retail. Magazinul este situat la partenerul clădirii Magheru One de pe Bulevardul Gheorghe Magheru din București, iar conceptul pe care se bazează  presupune, pe lângă soluții și game extinse de produse, o experiență îmbunătățită pentru clienți. Astfel, ei pot testa tehnologia și, în același timp, beneficiază și de serviciile TechXpert, prin care consultanți instruiți și certificați vor oferi clienților consiliere și sfaturi de utilizare pentru produsele disponibile în magazinele Vodafone, pentru a se bucura din plin de avantajele tehnologiei. 

„Cu Vodafone EasyTech vrem să oferim acces la tehnologie ușor de găsit, ușor de plătit, ușor de folosit tuturor românilor. Primul magazin EasyTech aduce o experiență pe care ne-o dorim cât mai plăcută și utilă pentru clienții care au nevoie să vadă, să întrebe, să testeze produsul, beneficiind de consultanță din partea TechXpertului Vodafone, înainte de a se decide asupra achiziției. Ne propunem ca în maximum doi ani de zile toate magazinele noastre să treacă prin acest proces de transformare astfel încât să poată beneficia de produsele și serviciile EasyTech cât mai mulți clienți”, a declarat Nedim Baytorun, Director Consumer Business Unit, Vodafone România. 

Pe lângă servicii cu valoare adăugată (TechXpert, buyback, asigurare pentru dispozitive) și extinderea gamei de produse, planul de transformare a magazinelor vine și cu noutăți legate de designul acestora, pentru a integra optim toate zonele de interacțiune, dar și de produs, specifice unui retailer modern de tehnologie. În noile magazine EasyTech clienții vor putea să descopere o gamă largă de produse potrivite pentru diverse arii de interes – tehnologie pentru acasă, tehnologie pentru afaceri, tehnologie pentru familie sau hobby – și să facă cele mai potrivite alegeri pentru nevoile lor. Conceptul de amenajare este același pentru toate magazinele din grupul Vodafone, România fiind în primul val de țări care implementează noul format. 

Astfel, reamenajarea are ca scop asigurarea unei vizibilități cât mai bune pentru produse care să răspundă tuturor nevoilor clientului și a unei experiențe plăcute, relaxante, asistate de personalul magazinului sau de soluții digitale. Magazinele vor fi optim împărțite între o zonă de așteptare cu sistem de preluare și alocare a clienților, birouri de vânzare, birou dedicat clienților business, zone dedicate expunerii de telefoane, gadgeturi și accesorii.  

Amenajare eco-friendly din materiale reciclate și consum redus de resurse

Din perspectiva elementelor de design, noutatea este dată de plafonul decorat cu material textil reciclat, ce imită undele sonore din conversațiile telefonice. Materialul este ignifug și are o capacitate mare de absorbție acustică. Un alt element de noutate este și peretele din plante naturale, stabilizate, pentru a asigura o ambianță agreabilă. În reamenajarea întregii rețele, sistemul de iluminare este bazat pe tehnologie LED pentru un consum de energie redus, iar cantitatea de hârtie folosită va fi și ea diminuată prin încurajarea folosirii facturilor și a contractelor în format digital, a semnăturii digitale și a sistemului digitalizat de afișare a ofertelor. În continuarea programului de colectare și reciclare a deșeurilor electronice, clienții sunt încurajați să aducă în magazinele Vodafone telefoane, baterii și dispozitive electronice  pe care nu le mai folosesc. 

O lună de zile cu oferte speciale, în noul magazin

Clienții care vor vizita noul magazin în prima lună de la deschidere vor beneficia de oferte speciale și reduceri suplimentare la telefoane inteligente și gadget-uri. 

Următorul magazin ce va fi reamenajat după noul concept va fi tot în București și urmează să fie inaugurat tot luna aceasta. 

Despre Vodafone 

Unică prin amploarea sa, ca cea mai mare companie de telecomunicații și tehnologie din Europa și Africa, Vodafone transformă modul în care trăim și lucrăm prin inovație, tehnologie, conexiuni, platforme, produse și servicii.

Vodafone operează rețele mobile și fixe în 20 de țări și colaborează cu rețele mobile în alte 47 de țări. La 31 decembrie 2022, aveam peste 330 de milioane de utilizatori de servicii mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix și peste 21 de milioane de clienți ai serviciilor TV. Vodafone este lider mondial în domeniul IoT (Internet of Things), conectând peste 155 de milioane de dispozitive și platforme.

Am revoluționat segmentul fintech din Africa prin M-Pesa, serviciu care a aniversat 15 ani în 2022. Este cea mai mare platformă fintech din regiune și oferă acces la servicii financiare unui număr de peste 58 de milioane de oameni într-un mod sigur, accesibil și convenabil.

Misiunea noastră este să „conectăm pentru un viitor mai bun”, folosind tehnologia pentru a îmbunătăți viețile, pentru a digitaliza sectoare critice ale economiei și pentru a facilita o societate digitală incluzivă și sustenabilă.

Ne-am angajat să reducem impactul companiei asupra mediului, astfel încât să putem atinge net zero al emisiilor din întreg lanțul nostru valoric până în 2040, ajutându-ne în același timp clienții să își reducă propriile emisii de carbon cu 350 de milioane de tone până în 2030. Facem pași importanți în reducerea deșeurilor rezultate din dispozitivele mobile și în atingerea obiectivului de a reutiliza, revinde sau recicla 100% din echipamentele noastre de rețea care devin redundante.

Credem în puterea conectării și în servicii digitale pentru a îmbunătăți societatea și economiile, lucrând alături de guverne pentru a digitaliza sănătatea, educația și agricultura și pentru a crea orașe mai curate și mai sigure. Produsele și serviciile noastre sprijină digitalizarea afacerilor, în special a întreprinderilor mici și mijlocii (IMM-uri).

Strategia noastră de incluziune urmărește ca nimeni să nu fie lăsat în urmă asigurând conectare, dobândirea de abilități digitale și dezvoltarea de produse și servicii relevante, care facilitează accesul la educație, sănătate și finanțe. Ne-am angajat, de asemenea, să dezvoltăm o forță de muncă diversă și incluzivă, care să reflecte clienții și societățile în care activăm.

Pentru mai multe informații, vizitați www.vodafone.com, urmăriți-ne pe Twitter la @VodafoneGroup sau conectați-vă cu noi pe LinkedIn la www.linkedin.com/company/vodafone. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *