Producătorul german de automobile Volkswagen a declarat miercuri că livrările mărcii sale de bază au scăzut cu 8%, până la 4,9 milioane de vehicule anul trecut, și a fost reticent să facă prognoze pentru 2022.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În timp ce marca a anunțat o creștere a profitului operațional, a vânzărilor și a rentabilității pentru 2021, a fost mult mai puțin specifică decât grupul, care și-a anunțat cifrele cu o zi înainte.

Vânzările mărcilor deținute de grupul Volkswagen au crescut cu 7%, în ciuda penuriei de semiconductori datorită vânzării mai multor vehicule cu marjă mai mare.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Principalul brand al grupului din Wolfsburg își menține obiectivul de a obține un randament operațional de 6% pentru anul viitor, a declarat Alexander Seitz, șeful financiar al mărcii.