Producătorul auto german Volkswagen a crescut semnificativ livrările în primul trimestru, în pofida unor afaceri mai slabe în China, cea mai importantă piață unică, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Volkswagen a livrat 2,04 milioane de vehicule clienților din întreaga lume, în creștere cu 7,5% față de același trimestru al anului trecut, în timp ce în China, vânzările au scăzut cu 14,5%, la 644.500 de vehicule.

Vânzările din Europa de Vest au dat un impuls cifrelor globale, în creștere cu puțin peste un sfert, deoarece producția nu mai resimte atât de puternic efectele penuriei de semiconductori.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Volkswagen a raportat o scădere de 25,4% a vânzărilor de vehicule electrice cu baterii în China în primul trimestru, la 21.500 de vehicule, în timp ce livrările la nivel mondial au crescut cu 42,1%.

Volkswagen și alți producători auto străini se luptă să țină pasul cu producătorii auto chinezi, care intensifică ritmul și presiunea pentru reducerea costurilor pe o piață în care mașinile cu propulsie electrică reprezintă acum aproape o treime din vânzările noi.

Mărcile de masă ale Volkswagen au pierdut cotă de piață în China în ultimul an, pe măsură ce piața s-a orientat către vehicule electrice și hibride plug-in, unde mărcile fabricate în China, în frunte cu BYD, au avansat mai rapid.