VTEX cumpără Weni, o platformă de customer experience care folosește inteligența artificială

VTEX

VTEX, platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel global, anunță miercuri că cumpără Weni, o platformă de customer experience (experiență de utilizare pentru clienți) care folosește tehnologii de inteligență artificială.

Integrarea Weni în ecosistemul platformei de comerț VTEX va îmbunătăți eficiența și experiența clienților, abordând în același timp costurile ridicate asociate cu sistemele de call center învechite, transmite compania.

Weni va continua să funcționeze ca un business independent. Această nouă unitate va oferi o soluție de customer experience (CX) specializată și sistematică, pentru a asigura integrarea uşoară și colaborarea fără întreruperi pentru brandurile enterprise și retaileri.

Folosind hiperautomatizarea și analiza avansată a datelor, Weni va optimiza canalele conversaționale, va spori satisfacția clienților și va reduce costurile operaționale. Soluția include două componente cheie: Auto-pilot, un agent bazat pe inteligență artificială, adaptat pieței de retail, care minimizează contactul cu agenți umani, oferind consumatorilor încredere ridicată și accelerând timpii de soluționare; și Co-pilot, un instrument umanizat de servicii pentru clienți care sporește eficiența CX prin integrarea inteligenței artificiale cu perspectiva umană.

„Această achiziție consolidează capacitatea VTEX de a oferi o platformă fără întreruperi clienților, end-to-end, adaptată nevoilor personalizate ale brandurilor enterprise și retailerilor săi globali. Companiile B2B și B2C de pe platforma VTEX vor beneficia de opțiuni de asistență intuitive, ducând la succes susținut în afaceri printr-o experiență de comerț mai profundă și mai conectată”, arată comunicatul de presă.

„Unii retaileri cheltuiesc 10% sau mai mult din veniturile lor pentru asistența clienților. Scopul nostru cu Weni este să oferim o soluție inovatoare de customer experience end-to-end, care continuă să confirme recunoașterea noastră ca lideri în comerțul B2C și B2B de către IDC, crescând rentabilitatea investițiilor pe care brandurile le primesc prin VTEX”, a declarat Alexandre Soncini, co-fondator VTEX, responsabil de achiziție.

Weni va fi oferit ca o soluție Software-as-a-Service (SaaS). Modelul de tarifare se bazează pe rezultate, cu o taxă de succes legată de interacțiunile cu clientul rezolvate de agentul AI.

„Achiziția Weni reprezintă o piatră de hotar semnificativă în strategia VTEX de a fi coloana vertebrală a comerțului conectat, oferind o platformă CX completă, bazată pe date și pe inteligența artificială”, a declarat Alexandre Soncini, co-fondator VTEX. „Acest lucru se aliniază cu ceea ce credem că reprezintă viitorul comerțului digital, pe care îl numim Concierge Commerce. În timp ce vânzătorii din magazine au la îndemână instrumente pentru a interacționa într-o călătorie omnichannel, soluția Weni extinde acest serviciu exclusiv și eficient pentru clienți. Această unificare a canalelor îl face pe consumator să simtă că întregul proces de cumpărare este personalizat și bine susținut, asemănător cu un serviciu de concierge”, a adăugat Soncini.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.